Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, November 4

theRestuIlmu&SolatHajat

Assalamualaikum && Hello Earthlinggs :D

Yesterday , Thursday , 3rd November 2011 , Day till Night !!

Suasana agak tacing lahh jugak kan , especially bila nak minta maaf , peluk cium cikgu cikgu . lagi lagi cikgu yang penah mengajar aku , lebih lebih lagi cikgu yang dah ajar aku dua tahun , ditambah lebih lebih lagi kepada cikgu yang aku selalu tak puas hati dgn diaa . haalamaak , banyak salah aku . *alaa , kutuk-kutuk manja je ? But now , again . I would like to ask for forgiveness to all the teachers , I'm so SORRY if I did annoyed you . TERsleep in class . *betul cikgu , tak sengaja :D Also to all sahabat seperjuangan CLARION . adikadik junior . aku baik jea kan dgn korg , tapi ada org kata muka aku SAIKO? Well , I take that as compliment . HAHA

Aku , Guru , Hati
So , aku sangat terharu bila ada seorang cikgu ni , she said ' You had been such a good girl , Farhanah ' . Aku tahu aku baik :P but ,  aku selalu kutuk kelas dia sbb bosan . *jujur sangat tu chek kak oii . Thank You Teacher . Hope tak terlambat sedar that you are also an awesome teacher , lately . HAHA . IJK okay .
Another one is , ada seorang cikgu ni , dia usap/pegang kepala aku like her own daughter . Dari sinar matanya , I can see keikhlasan hatinyaa * ni kira Manglish terbaik aku . She's been teaching for two years and she always like our real mom in school .

Aku , Junior , Hati
So , the thing is . Aku dapat pelbagai feedback dari bebudak nih . Let me tell ya bout positif words first  .
Kak Nana ni klaka sangat , saya suka akak
Kak Nana,saya sayang akak . Saya tk tegur sbb muka akak mcm *%^*^@ *aku tak ingat dia cakap apa.
Akak ni best laah , saya suka tgk akak .
Akak ni happening laah :)
Okay , aku bukanlah nak masuk bakul angkat sendiri , cuma na bagitahu . ada jugak orang yang care pasal aku . Thanks adikadik yg pandaaai bodek . HAHA . But still , the best part adalaah . ada seorang budak ni , betapa ego nyaa dia . dia bukan sahaja tak hadap muka aku , even dia siap berpaling bhaii . Well , I'm not going to put the blame on you or me . cuz I know , we both bersalah . Tak kisah lah kau na maafkan aku ke tak , janji aku dah jalankan bahagian aku . Cuma aku na habaq kat hang , jangan ego sangat . Mmg lah take time . tapi ingat ! Nabi Allah pun ampunkan umat . Mungkin salah cara aku at first place , tapi sapa yang mencabar . Biarkan jelaah , benda dah lepas usah dikenang . I'm Sorry again . 

Aku , Mak&Ayah , Hati 
Thanks to En Norazhar Mohd Rawi && Pn Saibatul Salamiah Burhanudin kerana datang bagi moral support to me :) I'm so excited to see both of them and also my lil sis , Siti Fakhira . Everyone is there :)) That night amatlah tidak akan aku lupakan . Thanks Abg Alang :) I love all of you with full of my heart . AISHITERU . HAHA . I'll try my best to make you proud of me again . InsyaAllah 9A+? will be mine . Mak kata ayah semangat betul nak datang , 5.15 dah kuar umah . awal betul . 6.15 dah sampai , aku tak expect seawal itu . sebab tu aku still tgh mandi . HAHA . Ayah even sanggup pegi ngeteh dkat kantin je , biasanya mesti singgah mamak dulu . Terharu aku dengar . So Sweet laah daddyy :D

No comments: