Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, October 20

End of Sem1 : Clarions-Klasmets-Rumets

Heyyy u'ols . Assalamualaikum shemuaaa *gaya Chef Wan*

Serius lama tak berblogging blabla blaa , dah bersawang blablablablablablabla baba bababa baba black sheep . K abaikan .

Almaklumlah sejak aku busy study nak exam ni , makin kurang masa nak menaip .
 *K ekceli aku online pkai fon or else aku online nak omegle je*

Sebelum aku berjalan blog , so better aku tekan new post dulu . Maka terciptalah post yang benar pada kali ini .

So pada mereka yg tertanya tanya mana aku dapat mood nak menaip malam ni *krik krik krik* k takda sapa nak tahu . Ahh peduli , nak bgtau jugak . Sebab dah banyak kali dah orang tanya *bajet famous* dan paling penting sebab aku mmg malas gila dah nak study . So better aku update blog (Y)

So lately aku banyak bergaul(?) dengan warganegara bukan Malaysia diluar sana via Omegle: Talk to Strangers . Kepada yg tidak sukakan cabaran , mohon jangan masuk . Kalau salah langkah anda merana . Ecewaaah , nak kata aku tough lenni . lulz . Some of them memang sangap tahap mintak kaki lah , some of them baik hati innocent kena tipu pun buat dekk , some of them boleh la dibuat kawan .

*Kau ni dah tkda kawan sangat ke smpai kesana perginya?* 

Hamboih kau Jemaah , molooooot tkde sensurans (insurans) . Maybe yes , or actually aku macam nak tahu juga minded orang luar ni. Tk dpt ke Ostolia , New York , London Bridge secara realiti pun tkpa . At least ada strangers yg nak berbual pasal tempat dorang , what in their minds , what they think about us . And believe me , manusia sama saja . Malahan , kita bole jadi better dari dorang . Ada jugak yg tnya isu sensitif speseli pasal agama . Soalan dia mmg aku rasa nak maki , tapi Islam mengajar kita utk buat baik , sopan santun lemah lembut. So , I decided to explain things eventho tak lah terer macam UAI ke mana mana ostad. Kalau aku rasa mcm tk reti sangat , aku just cuba tunjukkan yg kita tak mudah melatah . Surprisingly , they actually agree with good deeds that we're practising . Even memula dia mcm nak kata aku loser ke apa ntah mencarut . Tkpe aku sabar je . Api mana boleh lawan dgn api , takkan reda ye dak? So , aku gelak gelak je , sambil menjawab dengan tenang sambil hirup oxygen .

"Ya ryte .You are a nice girl . Keep on what u're doing . As long as you happy , that will be good"
awwww sweet je mamat USA ni punya ending bagi aku :)

Tempat yg tak elok , kalau kena caranya boleh jadi elok . Tempat elok , tp kalau salah caranya pun boleh jd tk elok . Tapi bangang lah kalau disko kau nak buat ceramah *teringat Cerekarama* Tapi why not? Tapi , like seriously? *sceptical*

Waaah , tahukah anda bahawa yg diatas itu baru pendahuluan ? *hamek kau dah lama tak menaip*




Haritu . *cerita basi* Aku lepak KLCC dengan Clarions , lebih tepat dgn kengkawan yg nak fly Mesir . Eh malas nak cerita lah . Tapi memang sedap lah makan popcorn mahal tu apa nama? Garret's eh . Yelah tu . Pergghh , patutlah mahal . Sodapp baq hang . Sekali sekala , apa salahnya? Thanks Jimot and Lina sbb belanja :)




Aku gerak dari UIA dengan Mirae , then jumpa Jimot , Ijat , Kakak Idah , Lina kat KLCC . Lama sikit tunggu si rockstar(?) Syasya datang . *So awek mana yg terbang tu?* Lina and Syasya . Ehh , dua orang je? lulzz . Ada lagi , tapi yg lain semua busy . lol . Ke tak ajak ek? Sakai Monaaa oi . K takpa eh u'olss , mintak halal . Alhamdulillah semua dah selamat sampai Mesir . Yayyyyyy . Im so happy for you guys . Semoga menjadi doktor muslimah yg mukminah k . Thanks Lina bg note kat fon . LOL . Thanks Syasya for le video utk semua Clarions . Allah je tahu betapa aku sayang korang even korang perangai macam #Ehhh . K tak payah bukak cerita . lulz






Sekarang nak tayang klasmet aku pulak . LULZ

 ini Husna(?) . *kenapa gambar kau awal?* lulzz .Yang tudung biru tu Aisyah :)

 ini Naquiah , yg dalam buku Niall,Louis,Liam,Zayn n Harry,manakala yg tersepit mukanya itu Suhailah .lulz

Habib , Mrs Siva , Asyraf .
kah kah kah kah *aku malas nak komen*

 ZaiNina . Kembar kelas saya . lulz

Yayyy , party pizza kelas . Unfortunately ramai tak hadir . Especially , brothers . Yang datang Habib n Mus . Itupun datang lambat , balik awal #emo . lulzz

Pastu kan , pastu kannn .



Haaa , cuba korang teka ni siapa? 

Mbahhahaha . Daya kreativiti dorang mencanak-canak naik bila bosan . Maka wajah lecturer di potretkan .




So klasmets aku ada 24 orang . 6 lelaki and the rest perempuan . So , aku mmg layan kelas tu bajet macam kat SESERI dulu je . Ye , masih sakai . Ayu aku tak kunjung tiba . lulz . 

Makin lama baru semua nak rapat . Sedihlah jugak sebab for the next semester klasmets dah tak sama . Malahan perempuan jadi minoriti . Uhukss uhukss . Diorang ni kelakar . Tak , sebenarnya aku yg kelakar . K Mona hambarr . 

Hari-hari saya pergi kelas dgn Suhailah . Kengkadang Anis and Byhot pun join . Byhot tu orang labuan bahh bahh <---- banjir *Kalau dia baca mesti kecewa dgn aku* . Sebabnya kami semua sama Mahallah yakni Cassey . Ada lagi sorang si Husna tulah aka Onyet . *Dah jangan buat muka baca nama dia . Ye , aku tak typo lah , serius Monyet ehhh Onyet nickname dia* . Mbahahhahhaha

Kalau geng ZC *pergghh racist* Memang seronok la kacau Zai Nina n Quiah . Gelak je mereka ni . Comel . lulzz . Speseli Zai yg blur bersama gigi besinyaa . harhar

Ehh , aku rasa aku dah mula rindu korang lah . Dah majuk taknak cerita pasal korang lagi dah . lulz






Sekarang nak tayang rumets pulak . 

 ini Shida aka Rajooooo :P

ini Tas Lambung :)

ini Mona dan Zakiah . 

Kalau nak cerita pasal mereka ni . Hmmm , takpe lahh . Next sem , insyaAllah kita bersama lagi so aku cerita tahun depan jelah . lulz . 

Maka itu sahaja post kali ini . Takda le panjang mana pun . Aku mmg tak reti pepanjang ni . Letih nak baca , lulz . Kbai




May Peace Be Upon You

No comments: