Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, November 25

syu-chan :)


alaahai , rindu laa budak sorg neeh ,
aku tawu kaw rendu aku jugak kan ? hekhek
kaw laa kawan yg paling klaka pena aku jumpe ,
ade jehh bnda yg pasal kaw aku msty na gelak
kalo da tk larat tuu , senyum jelaa
dye bukan buadd lawak taw ,
tp expression muka dye , ayat dye sgtt menarik ouh ,
comel laa sahabat aku sorg neeh :')
budak daa laa terer sejarah ,
fuhh , da macam buku da dye neeh , tepat belakaa :)
cecite pon nak jadi ahli arkeologi en ? sesuaaai sgt ler tuuh

memang sah dye punye smgtt patriotik tggi ,
kenape ?
sebab aritu dye msgg aku semata nak ckp yang
dye sedih lee chong wei kalah dgn lin dan , HAHA
comel laa budak neeh ,
petang tadi , dye msg lagi ,
sedih sbb hoki lelaki kalah dgn pakistan .
dye da mcm pengulas sukan Asia dkt aku jea dah :)
macam macam ,
Syuhaidah , Terima Kasih Sahabat !
sbb kaw selalu buad aku senyum bile aku sedih .







P/S : rindu gilaa dengan ragam theGOJEZ ,
aniss.mumu.syu.cikin.dila.sal.aliya.yamin

No comments: