Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, October 23

Baru Stail

Assalamualaikum && Hello KauOrang Semuaa :D

HAHA , so actually takda benda pon na story .  dah laa dgn bangunn lambatnyaa . sedar sedar dah tara manusiaa dalam dorm . okay fine , JIJI setia menemani diriku . dan uppsie , terlepas laah aku kelas addmath . haiyaa , sorry teacher . *hang ingat hang dah terer sangat ahhh ? 


haa , amcam ghope baru belog ? besaqq na gambaq aku tu kaan , bak kata paa . scaryy dowhhz . apa kata anda ? HAHA . depa dpan aku tengah sungguh sungguh study . yang syahid pon addaa . penat stadi laa gamoknyaa . maybe benci saat semua org saiko stadi , tapi nanti mesti rindu KOT .

Cikgu amat memahami laah kan , handouttss banyaaaak sekali . bengkel bagai tiap hari , paling best kolaborasi . hikhik . haritu chem & bio dgn SMAKL , sejarah dgn ASiS . best sbb apa ? haa , jgn pikir lain naa . bukan apa . seronok ada kawan baru kan . new faces . asek asek aku tgk kau , kau tgk aku . BORINGG .


yang ni time sejarahh . ada kisah disebalik gambaq ni actually . 

No comments: