Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, October 22

Kisah Hati


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku


Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Chorus

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Ulang Chorus

Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Ulang Chorus

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


Assalamualaikum & Hello KauOrang Semuaa :)

So , ape cer ttibe menjiwang ni ? HAHA . serempit aku , ada jugek lembutnyaa . kata manusiaa . dah lama da dok karok lagu ni dalam kelas . tapi atassatusebabyangtakpelahuntukakubagitahu , aku na share lirik lagu ni . 

Actually , aku na habaq kat hangpa semua yang aku ni setia orang nyaa . ahaks . ehh , aku tak kata hang player . ehh , dulu ada budak bawah umor kata aku ni player nayyy . memanglah aku player skolaah . tarik tali . HAHA . 

haihh , lama tak menaip nih . almaklumlah , busy lah katakan .  *bajettt , online bule plak . tak tahu story apa sebenaqnyaa . na counting SPM bosan jaa . kalau semua nak counting , sapa tk nak counting ? AKUlaaah :)

Whatever it is ILYSDFM laah , doakan aku yaaa :D 



p/s : mood jiwa kacau , menaip dgn muka masamyangamat . cuba menceriakan diri .

No comments: