Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, March 21

pagipagibuta:)


2nd HOT AIR BALLON FIESTA PUTRAJAYA

duhh , hapak belon besaa pon aku ta nampak doe ,
grrrr , punah harapan aku untuk menyaksikan kaw belon besaa !
padahal sblum ni pena tgk pon .
keta beratur berjela jela , sampai kat taman warisan pertanian ,
nak je jerit ; tade pape laa weh ! HAHA ,
jarang weh putrajaya JAM ,



muke aku bengang neh , senyum ta pena na ikhlas , HAHA .
tggu ayah solat kat masjid besi ,
aku ? -.-
ape lagi , snap snop laa adek akuu !


okay okay , ni mmg BUKAN iklan colgate ke beruang puteh ke hape ,
eh japp , puteh gak gigi aku en ? HAHA ,
aku senyum dalam geram jeh ,
snanyer terpikir na kene balek SESERI neh ,
adoyai , malas weh ! encik malas da datang ,
addmath ? grrr , ta paham laa .
wani ! prep malam aja aku ,
jgn ajaran sesat suda , tettt :P

wahai blogg ,
akan ku tidak menaip selama empat minggu akan datang ,
eh japp japp ,
mggu dpan insyaALLAH aku balek laa ,
hehe , kenape ?
tunggggu ! wheew


SESERI ! HERE NANAPOW! COME :))

No comments: