Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, March 18

theDORISIAN :)

in photo : adi , nana , z-tart , ain , ziya , wani

kami mmg ta penah ta happening kan ? HAHA ,

GO DORISIA ! GO ! GO ! GO !

these photos credit to afiqah , a friend from sarawak :))
thnxx fiqah ,

4 DORISIA
kelas yang paling superb aa kat seseri !
ceewaaah ,
paling bising pon kitorg laa tuh ,
lelagi aku kan ? HAHA ,
ta bole na buadd ape daa weh ! hee~
mereka mereka inilah teman dikala ;

P&P -' sape AJK subjek neh ? ' HAHA ,
tersenggok dalam kelas -' weh , sape ade gule gule'
melantak di kantin -' wani , na satu bole ! hehe'
tertido @ sengaja tido - ayuh tido bersama
bace surat khabar - ' weh , aku na afta kaw ! '
pegi toilet - sebelah kelas je weh ! HAHA ,
seludup makanan - yg kecik kecik jeh :P
radio bergerak - aku , ziya plus noni kekadang ,

kawan paling rapat so far ,
z-tart . wani . ain . ziya . noni . ed . adi . aku
dgn yg lelaen pon oke gak ,
dorisia tak maen diskriminasi ! kan ? kan ?

even baru sebulan , kite cam da rapat kan ?
hope korg sume kekalkan persahabatan kite aw !
tanak gado gado , bg makan gado-gado nty kunk !
kalau KB = keluar bandar , kite serang THE MALL aw ,
suh z-tart punye atok baya , mwahahaha !
jangan lupe semangat DORI DORI ! HAHA ,

xcited lak aku ttibe doe ,
HW's byk lagi ta siapp neh ,
ni yang malas na balek seseri !
weh , kalo ta siap copy paste halal eh ? hehe


ps : nxt post , insyaALLAH aku story pasal EPIDENDRIUM 4 pulak && rakan yg sekutu dgn kitorg , hehe !





No comments: