Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, July 30

Senangnya dalam Hati

Assalamualaikum & Hello :)

Bukan nak kata apa lah kan . tapi , mmg hari ni sume orang tangan gatal na tekan hon kereta ke apa ? ke kitorg yg selo ? Har Har . who cares ?

Bukan na kata apa lah kan , tapi bila aku dgr satu lagu which tk popular lagi kat radio , bila aku dok syok layan , tup tap tup tap , terus femes nihh *ni kes perasan ke hape ? HAHA . okay fine , aku je yg outdated tk dnga radio mcm korg kan . who cares ?

Bukan na kata apalahh , beruntung betul jadi budak hostel yg jarang jarang jarang balik mcm aku , bila dapat shopping . semua aku dapatt . Ngehh Ngehh :) who cares ?

Sebagai konklusi , I'm so happy to be home . I mean to be back with the whole family . Spent our quality time together . Thanks Ayah Mak Ira :)

The best part was , I just managed to do the Addmath n Math for today . durhh , lain kali tak payah balik lahh . ehhhhh , hamboiiii . nehi nehi heeh . who cares ?

No comments: