Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, July 31

Taubat?

Assalamualaikum wa Hai Semuaa :)

Upin : tu diaa anak bulan Ramadan  . Ipin : Betul Betul Betul


Sejak dua tiga empat lima menjak ni kan , banyak betul cerita luar alam jadi . Yang pasal kat skola tu excluded laa ehh ,*yg paham , paham laah . Luar alam , I mean drama , something unexpected lahh . Dunia sudah tua kan . Astaghfirullahal azim . Jum taubat semuaa , aku ajak diri sendiri nihh .

Dah ramai pelajar skolah sebaya or lebih muda or senang kata remaja dah kembali ke rahmatullah , tak kurang jugak orang sekeliling yg masih dianggap muda dipanggil Ilahi . betullah tu kan , mati tak kira usia . rasa sayu dan sedih je bila dengar kematian mengejut macam ni . even aku tak kenal orang tu . deborr ghase dnga perkataan mati nihh .

Ya Allah , ampunkanlah dosa ku , ibu bapa ku , ahli keluarga , sahabat dan muslimin serta muslimat . berikanlah aku peluang utk terus hidup di muka bumimu . Tunjukkanlah Taufiq dah Hidayah-Mu kpd ku . Jika aku terpesong , kembalikanlah aku ke jalanMu , dan kekalkan aku di jalanMu yang lurus itu .
Permudahkanlah urusan aku dan rakan rakan yg bakal menduduki SPM 2011 . - Amin -

bak kata pepatah sendiri ' tahu buat , tahu taubat ' . HAHA . tapi InsyaAllah , tak mau ulang kesalahan lalu . Hope sangat Ramadan ni bawa nur baru dalam hidup aku . *bukan kaulah Nur . ehh , tapi jangan cuak lakk aku berubah ke hape , bak kata pepatah aku lagi ' berubah mendadak , berpaling pun mendadak ' . Oleh itu , kita buat step by step okay :)

No comments: