Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, July 9

Manly Monroe

Assalamualaikum &Hello KauOrang Semuaa !!

Since this is the first post on July after 9 days of the month . and lots of scenes , tragedy , drama and whatsoever had happened . the best part was we got SHOCKING PB :) and that's why I can type peacefully in my beautiful mini mansion?


Sepatutnya esok hari sukan , tapi disebabkan jalan masuk sekolah den pon kene tutup , ape cer lah kan . maka , disapu BERSIH segala isi blok A , B & C . pulang ke kampung halaman lah gamoknyaa .

Sukan tahun ni dengan bangganya cheq na habaq mai , bahawasanya tahun ni cheq terlibat dgn agak aktif berbanding tahun tahun yg lalu sejak bergelar pelajar skolah menengah . sisa sisa waktu sblum mengucapkan selamat tinggal kepada zaman-hingusan-bajet-hot budak sekolah .

nak tahu tak ? nak tahu tak ? I kan masuk Tarik Tali . waah , sengal satu badan mak aaiih . muscle aku bertambah dahh . mcm popeye pon ade . eh takk ! tipu tipu . bukan aku yg kata tau . tapi sigedik ni yg kata ' Nana Hot lahh , Man-ly gituu , Menggodaa ? ' HAHA , scary lah gilaa . but anywayss I take that as compliments . but still , kau jgn dkat dgn aku sampai habis sukaan . taff doh aku , tak caya ? usha foto di bawahh . HAHA . *muka tengah debar tuuh
so, InsyaAllah if there isn't repeat game against Brassi .Onci's meet u'ols in final .*tak cuak , tak takot , tak gentar . ini foto dicilok daripada bukumuka WanNurKhaliqah , budak dorm aku . terima kasih budak :) 

balik rumah dua hari lepas ngadu kat mak , sakit badan . HAHA . jalan pon dah macam robot . and like seriously aku gelakkan diri sendiri . mak kata ' belom main Ragbi lagi ' . dalam hati aku menjawab ' bokpe Ragbi *berbunga hati sebenarnyaa ' yang paham , paham lah yehh . 

selain mengkasari tubuh badan , aku turut terlibat sebagai assistant cheer choreographer . hamek kauu . bajet siaa minah ni kan . aku redha korg kata aku poyo . tapi ,  before any further stories , let me explain first kepada org yg pelik akan apa yg berlaku . 
I'm not betraying Epi by giving hands to other houses . I'm doing this cuz I want to do this . Have nothing to do with semangat rumah whatsoever . I'm doing this professionally . *bajet aku hotsetap lak en . sorry , kalau korg marah kat aku . I'm just helping a friend . I know Epi ada ramai talented person in this area kan . jangan risau , steps korg hebakk sokmo . so , jangan lah saiko aku -__-

So about the cheer stuff , tk moh cter panjang lahh , kalau sempat nty aku upload video lah okayy :)
 

No comments: