Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, June 29

Oh I feel like umm , ahh , haaa . Nevermind .

ASSALAMUALAIKUM AND HEY untuk dia HEYY untuk dia *dan2menyanyi*

Hai semua . Ehh kenapa saya rasa 'awkward' nak menaip ni ? ihiks ihiks ihiks *lempang laju-laju*

WHOAAA . 

Okeng everybadehhh . I'm back . Miss me oredy ? ahakzz . Omey ah u guyz nii . So last week , wa mencabar diri sendiri dgn menahan gelodak nafsu drpd menjejak kaki ke rumah . And yeahh , I DID IT . *Orang lain rileks je tk balik , kau baru sekali dah gelabah :P Hey , sukahati I lah u'ols . Yang paling mencabaq jugak adalah berjauhan dgn alam maya espeseli blog tak-kotak-tak-katik I mucux mucux ni . Ahakz

Sejak bergelar pre-mahasiswi ni , serius mmg dapat rasa kebebasan tu . Kebebasan tu digunakan dgn meronggeng cari makan dekat kafe Mahallah lain . Ahakz  . Hmm , kalau aku cerita pun bukan korang paham . Lagipun bukan aku nak cerita pun . Eh korang faham tak ? 

Just bear with this entah-mana-hala-tuju post ni . Serius . 


 Muka bahagia lepas bash Shida :) Oh , ini Tasnim *sebutan Tasninggg* HAHAHHA . Ganu kiteww ni weh

Kitorg suka beli jus sedap dalam plastik ikat tengah tapi mintak ikat tepi yg sedut banyak kali pun semput nak habiskan yg berharga MYR 1.50 JE !!! Haa , korg baca ni pun bole semput kan ? lulz . 
Serius berbaloi-baloii *gaya Bedaah balik pasar*

Last Saturday Jimot datang jumpa I . OMO OMO . Happy ngat-ngat laa wa ckp sama lu . I tahu you mmg dtg jumpa I kan ? KAN JIMOT KAN ? Hmmm , I tahu :) Serius kelakar waktu aku terpaksa jemput kau dekat guard houz sbb kau cuak nak masuk sini . Serius kelakar , bukan org tahu kau warga Asperghhh . HAHAHHAHAHA . Aku still ingat muka cuak gelabah kau weh . Serius iTerharu laa bebeh . You dtg bawak Burger King ntah size apa besaq gedabaq . iKenyang y'knoww . Eeee , shweet laa Jimot ni . Moga kakak Idah cemburu membabi buta dalam hal ini :P

 Me wiz Jimot @ ze Cassey Condo . LULZZ .
 Jimot terpegun dgn ke-kondo-an Cassey *sila muntah*

 Walau jasadnya bersamaku , namun hatinya ___________ *fill in the blank*

SEDIHNYAA JIMOT DAH BALIK UPM LEPASTUUU :(

Dulu zaman sekolah kalau segala updates kita tahu kat perhimpunan kan ? But now kat CFS ni no such thing la . Kalau ada such thing gak , hmmmmmmm *nada garau* K sambung . So kami sangat terlampau or lebih tepat WAJIB merajinkan diri utk meneliti notice board seantero kampus . Sebab tk semua notice board tampal benda yg sama . Kira kalau lupa or tk rajin nak membaca tu mungkin u'olz akan terlepas isu penting . Seperti aku yg pemalas ni , so byk benda aku terlepas gak la . HAHAHAHA . padan muka aku :( So , satu hari , sedang aku n rumets berjalan-jalan sedut udara petang . Kami memang teliti segala notice board yg ada . Dan ghopenyaa , mereka ni ada unsur humour yg ....... Hmmm , lu tgk la sendiri . 

 Pejabat Pos mali . Serius tk lawak kan ? Tk jadi laa humor korang :P

Next , depa tampal contoh borang biasiswa apa ntah . Mcm kelakar tapii mcm , 
O pleaze la lawak lagi bole tak ? LULZZ


 So kesimpulannya lepas ni aku bakal rajin nak jenguk notice board dgn harapan depa bole improve skill humour depa . Hmmmm :P

Haa , kelas pun dah start . So aku berkenalan la dgn klazmets yg seramai 23/24 org ni . Last week kitorg ada amek gmbaq kelas . Sambil tunggu turn , sempat lak aihh aku snap gmbaq depa .

Zu Zai Nina Nad Anis Quiy *ce rhyme kan sikit . lulzz * 
 iMalu , so lepak blkg kamera je . Ahakzz . 

For this semester , I hanya study 2 core courses which is Physics1 n Comp1 . Another 2 courses will be Arab n English . Serius boleh bengkak otak belajar English dua tiga jam dalam bilik berhawa dingin . iBersyukur je . iSuka je ekceli . Tapi mesti la sometimes tu ada titik kebosanan di mana punggung tidak lagi betah di posisi asal . Aku ni pulak gemar berkarya . Nak menyanyi , kelas kecik je . Satgi ada pulak suh aku pi rakam album kang susah *eh perasan suara lunak lah ni? pfffffffffft * 

Opss , terconteng tangan sendiri la pulek . hehehehe *ni pun kau nak bgtau Mona? pfffffffffffft*

Alhamdulillah , so far I'm so happy with this moderate life of mine . My parents always supporting me , my sis with her success , my new friends that cool enaff for me . Even ada sorang dua ni gemar betul jadi haters aku kan . Mencikk ahh . So dear Bieber n Njwa Latif , I understeng your feeling having haters . They make us famous kan . LUUUULZZZZ *statement mintk lempang*

No comments: