Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, January 11

Just love :)

Howdy people ! Assalamualaikum ..

Guess what??
I'M OFFICIALLY 19 ! 
Yayyyy *jejoget* bum baam bom buumm baam *fireworks* 

Hey babe , HAPPY BIRTHDAY !! 
Awww , thank you Niall :*

major LULZ 

Anyway , I'm extremely grateful for having this fantastic 19 years of my life . Thanks Mak , Pn Saibatul Salamiah and Ayah , Hj Norazhar for everything . You both had done too much for me :') I know , I'll never able to repay all your good deeds . May Allah keep a castle for both of you there in Jannah . Amin :D

Also a huge thanks to everyone for the wishes and pray for me. You guys really made my day even we're separated by distance . Via facebook , twitter , texts , and even calls . Love yaaa all :*

Surprisingly , I got quite numbers of presents yaww . Aww , so sweet :) Thanks you laah , appreciate that very much :D Tak lah banyak mana , tapi adalaaah . hewhew

Lagi mengejutkan adalah , my Ayah . My birthday had passed about 2 days ago and he's still celebrating it . LULZ . From the beginning , he bought me Kek Batik and kuih idk-the-name which looks like cake cuz tak sempat nak beli real cake . Then , ask me where to eat ( ni the usual thing lah kan ) . I said Pizza , then he said he wants Mango Juice . Then I said , okay Ayah . Nana pun nak minum jus jugak *dan dan je* . So we went to eat western's cuisine . For the first time makan Grilled Salmon . Well , it tasted healthy . lulz . Habis makan ayah cakap " Haa , tu kedai tudung taknak pergi tengok? " Hahahahaha . Like seriously Ayah ?? Aku tak beli , tak minat . Tudung dah sebakul kat rumah . hewhew *belagok ngko :P*

Usually Mak n Ayah memang akan dinner kat mamak , eleh bukan dinner je sbb Ayah memang kipas-susah-mati mamak's teh tarik . lulz . Aku pun dgn tiba-tiba petang tadi " Ayah ! Nak ikut ! Nak KFC ! hehe " saja usik Ayah . Aku tahu dia memang tak kawan(?) dgn fastfoods ni. And WOW ! Ayah actually bawak makan KFC la wehh !!! muehehehehehehe . Ya Allah , hati anak mana tak terharu *eceh ayat* Yayy suka suka , yayy order order ikut anak tekak aku . lulz . 

Makan makan makan then , Ayah keluar kejap sbb dia nak jugak cari teh tarik mamak . lulz . Ayah makan sikit je , ayah aku tu memang peng-diet orangnya . Sebab tu dia makin hampir macam nak kurus , tapi anak dia macam kena pam ==' Aku jelah yg kena pam , adik aku pulak macam kena penyek ==' Haha . 

After a while ayam aku tinggal tulang belulang , si Ayah membawa sebungkus air teh tarik beserta .... OMG BESERTA WEH BESERTA !!! Sekotak Big Apple ! Aku cover daripada nak tercekik tulang time tu walaupun aku bukan tengah makan tulang ayam . lulz . Mak dok gelak gelak . Y'know , serius luar alam lah Ayah beli Big Apple. Kami memang tak makan benda-benda macam ni . Aku je banyak tahu benda-benda cenggini . Yg Ayah tahu pagi petang siang malam , makan mamak terbaik (Y) haha . 

Mak : Macam mana abang beli donat ni? 
Ayah : Tanya jelah apa yang orang selalu beli . Ingat nak beli satu lepas tu ada tiga *K ni aku tk faham ke aku ter-cut pendengaran aku?* 

Aku : Huyyo huyyo *penuh heksaited* Happy Birthday to me ! Happy Birthday to me ! *tetiba aku nyanyi*

Hahahaha , EPIC AYAH iz EPIC . 

Thanks Ayah !! Sayang Ayah :* ehehehehe . Omo omo , seronok gila jadi anak tunggal sejak adik masuk asrama . Hahahaha . Bagus adik , ngko tak payah balik pun takpa (Y) *mode kakak tiri ON* lulz . Senda saja ye dik :)

I don't know what on his mind . What I know he loves me and always want to see me happy . I'll be happy Ayah , and I'll make sure you'll be happy and proud of me too . And I know you always does though I'm the most annoying person on earth :D 




With lots of love , 
Siti Farhanah Norazhar 



No comments: