Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, March 22

21 MAC


ALHAMDULILLAH :)

Syukur kpd Allah atas rezeki ini .

Ya , saya belum cukup puas jika dilihat rupanya berdasarkan bilangan A . Tetapi itulah harga yg sesuai utk manusia yg lalai ketika punya peluang ini . Namun Allah masih sayang akan hambaNya ini kerana keputusan itu tidak laah teruk sehingga membolehkan mata mengeluarkan airmata darah .

Kalau diingat kembali waktu itu , Tuhan saja tahu sakitnya . Terima kasih kpd kwn-kwn yg prihatin dan membantu sewaktu aku dlm kesusahan *terharu laa dgn korg ni


Sekarang jom pandang depan dan menuju ke arah kejayaan . Aku redha kali ini perjalanan hidupku adalah di bahagian bawah . Yalaah , seperti yg kerap dicanangkan manusia . Hidup ibarat roda .

---------------------------------------------------------------------------

Ya , aku kecewa . Aku cuba utk mengalirkan air mata . Mana tahu kecewa itu boleh dibawa pergi bersama air mata itu . Namun , hal itu tidak berlaku . Sakit pulak hati aku bila tk mampu nak menangis ni . Oh ya , mungkin itu tanda Allah makbulkan doa aku agar tenang . Dan tiba-tiba aku rasa aku bersetuju dgn kata seorg kenalan ini .
 ' Kenapa perlu bersedih sedangkan ada lebih byk lagi sbb utk kita gembira '
Kemudian terhasil video diatas . Ia adalah peringatan kpd diri ini sebenarnya . Kpd yg menonton? , TerimaKasih :D



No comments: