Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, March 24

Karut Carut

Assalamualaikum and Hello O'lss :)

Alhamdulillah dan bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kini aku dapat kembali menaip menggunakan papan kekunci . *hoyeah hoyeahh

Tapi tkda idea nak taip apa . Pfffffffft , Pffffffffffft .

Skrg ni semua pun tgh usha scholarship , termasuk laa aku . Ya ya ya ya , mmg boleh dikategorikan sia-sia kalau apply pun . HAHA . Yg straight A pun belum tentu dapat , aku ni apatah lagi . Tak gitu pak Munawehh?

Walaubagaimanapun , apa salah aku usha kan?  Kut-kut ada yg masih layaak . Ecewaaah . Mmg ada pun , Alhamdulillah . Tapi tapi tapi ........

Haiyaa , bosan gilaa cerita aku . HAHAHAHA

Sebosan cerita aku , lagi bosan aku terperap dekat rumah ni . Cepatlaah masuk U *bunyi mcm fikiran ilmiah sikit en .. Tapi seriously , bilaa nak sambung study ni kan . Nak kerja malaaas semedang . Lagipunn ........

Tapi syok laa sbb aku dok jadi baby-sitter skrg ni . KAH KAH KAH . *gelak sopan sikit please Yelaah , aku tolong mak aku tolong jaga anak org . Kira bebudak ni transit dkat rumah aku laa sblum pergi skola agama . Untuk pengetahuan u'ols , rumah aku mmg parallel <---- bajet gila dgn skolah rendah . 

Dulu time skolah rendah lintas jalan sikit dah sampai gate skola . Tu yg selalu dtg "awal" tu kan . Aku paling sebersalah kalau tak pergi skola * ponteng lettew Hey please , bukan ponteng ehh . Berpura-pura sakit melebih-lebih , padahal okay je lagi kalau nak pergi skola . Feveret ponteng skola agama ahh . Aku ni balik skola pagi je mesti tidur . Patuu malaas semedang nak bangun siap pegi skolaa . Tu yg selalu dtg "awal" lagi tu .

Waaaaah , gila tak bermotif story aku hari ni . Okay tkpe , paling-paling aku je pun yg baca . GAAHAHAHAHA * ni pun gelak tk sopan .  But seriously , aku suka baca balik segala jadah aku penah taip dkat belog ni . *stalk diri sendiri wehh Ni kira sesi muhasabah diri jugak sebenarnya . * pun boleeh

aku nak taip lagi , nak taip lagi , nak taip lagi , nak taip lagi . nak lagi , nak lagi . mahu lagi  Kfiiineee .

Sedih gila haritu tk dpt snap gamba dgn seluruh warga Clarion :( <------- ada lagi isu ni -..-

Lagi sedih tk dapat lepak lama 'ala-godong-godong' dgn K.Enny . Untunglaah K.Enny ada org belanja makan dkat Medan Hang Tuah . Mencik laah mcm ni . Mencik . Mencik . Mencik . * sila lempaaang manja .Kalau korg habaq awal-awal , tkde laa aku balik . Uwaaaaaaaaaaa :'( * smiley je menitikkan ayaq mata


Lagi satu laah kan u'ols , I gemar betul lagu Kosong by Njwa Latif . Begitu sesuai buat para haters mcm aku *ehhh ?

Last but not least ,

Hargai masa sekarang agar tidak menyesal di kemudian hari . * suara macho Ya ya ya ya , aku nasihat diri sendiri . Alang-alang menyeluk pekasam , biar sampai ke pangkal lengaan woo o oo . 

Sekian sesi mengarut tanpa carutan berakhir . * tepuk tangan kuat kuat sampai kebas mcm lepas kena injection oleh misi muka garang .

No comments: