Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, March 11

Gila Glamer dan I Memang Fofular

Assalamualaikum and Yo Yo Yo Waddup O'ls :) *welcome to America


Aku just nak kongsi bnda yg semua pun dah tgk dan komen dan aku nak komen secara personal dlm blog *buat muka tk puas hati  



GAAAAH . Tuddiaa Matluthfi !!!! *oppa oppa oppa oppa PANGG hang baru tau .


Bilaaa ja dia buat video tk lawak ? Walaupun berunsur sarcasm , telus tahapp suka hati dia , perli semedang , no worries OPPA . we owayzz sapot you *PANGsebijik


Sebenaqnya aku pernah jumpak dia , dan aku penah mintk amek gmbq ngan dia , dan sebijon mcm apa yg dia dok berlakon scene first skali . okay korg bole re-play . *tp ayat lain sikit ahh . ahh segaaan


aku dok pikiaq skali seumoq idop jaaa . tp harap jumpak lagi . huohuo . tp , memulaa tu segaaan giloss weh . tp wktu mintk diri nak chow tu , uncle tanya ' tknk amek gmbq dgn Mat ka? ' aku dgn sopan jawab ' tkpa laa kot . dia mcm busy jaa ' Ahh kunun ja aku ni . last last dpt la gmbq ni . Itupun setelah kesemua kekuatan , keberanian beserta muka tembok aku tanya seperti skrip dlm video -..-


dia pi ajak anwad skali amek gmbaq *sogan den ni haa -.-  part klaka Abg dgn MOP ahh . Mat kata ' hangpa dua lah dok tgh ' dorg pun switch tmpt . patu aku kata ' ehh , korg ' patu Mat buad muka pelik kata ' KORG??? ' aku pun buat correction disitu ' ehh abg dua la tgh kitorg tepi ' maka bertuka tmpt lagi MOP dgn Abg . HAHAHA . seudd je bila berdiri spt diatas semua pndang dan kamera dkt tgn aku . Pooodaaah , tkkn nak amek gmbq gaya rempit berempat dari atas . pffffffft . terima kasih kpd seorg kakak ni volunteer nak amek gmbq kami . HAHAHA *buat segan betul aku ni 

dahtu aku berckp buat kali kedua . mmg berani mampos betollah aku ni kan . Aku mintk kami amek gmbq tiga jaa . Sory Abg , bukan niat utk banned *sila lempang aku 

aku paling katik dan lebar di situuu , I sedar diri I . *tetibe -.-

Utk pengetahuan korg , beliau mmg tidak mengizinkan sesiapa amek gmbq bedua jaa okay . Jgn tanya aku kenapa yea cik adik manis sekalian .

Selesai , aku sepantas kilaat chow dari situu . Maluu sgt dah rasa . Eh tak , segaaaaan . sblum tu smpat lagi babai dkat uncle ngn abg . wakakaka . bole plak uncle ckp aku ni blogger tp apa tah nama diaa . ceytt , aku sengih jelaa . tidak mahu ku sebut . wktu tu abg tgh borak dgn  kakak milimilo . sempat senyum , angguk-angguk je sbb da nak balik .

okay apa motif aku cerita ? aku pun dah lupa -..- bukan niat nak bg u'ols jeles ke apaa . ehh , ada yg jeles ke? dorg bukan ARTIS pun , SELEBRITI jeeh . haha .

the thing is I just thanks dkat semua vlogger sbb dorg really made my day yg suram muram durjam .



nota kaki ;
ohh btw , sapa yg berminat dgn tshirt yg dipakai mat tu . aku bole tolong tanyakan . InsyaAllah :)
haaa , ni bukan post tumpang populariti okay u'ols *emo ttbe
okay foinee , aku tau aku tk femess .
ohh , thanks kpd yg view vids aku dan memuji .
ahha , aku bangga tgk ada satu dislike . HAHA

No comments: