Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, May 8

Matrikulasi @ IPTA

ASSALAMUALAIKUM & WASSUP OLS .

Lama rasanya aku pergi membawa diri tanpa meninggalkan sebarang kesan . Bukan merajuk mahupun kecil hati . Tapi tidak mendapat keizinan yg Maha Kuasa . Talian internet saya dipanah petir lalu menjahanamkan sistem yg terlibat . Walau bagaimanapun , Allah Maha Adil . Kini rumah saya dilengkapi sistem tanpa wayar . Alhamdulillah . 

Dan kini saya rasa berkobar-kobar nak melanjutkan pengajian ke Institut Pengajian Tinggi . Alhamdulillah saya mendapat tawaran ke Matrikulasi dan IPTA yg merupakan pilihan pertama saya . Seperti yg berikut :

Kolej Matrikulasi Selangor - Sains


Universiti Islam Antarabangsa Malaysia - Asasi Kejuruteraan & Sains Komputer

Maka , yg mana satu menjadi pilihan qalbu ?

TUNGGUUUUUUUUUU *bajet retiss


Okay foine , InsyaAllah pergi UIA .kalau ada readers kawankawan yg nak pegi situ jugak , tego tego la kt chatbox kayh :)



Haritu I pergi Tapah , Perak . Attend my aunt's wedding . Seronok sbb dapat jumpa my cousins . But then most of them semua dah kerja , dah nak kahwin dah pun . Tggal I je terkedek-kedek baru nak masuk U . kuikui . *hyperball lebih Tapi tulah , I ni penyegan orangnya . Nak-nak pulak org dok tanya further study ke mana , course apa semua . Susaah nak kata . Ramai rupanya orang yg sayang saya , ihikss

Sepupu kembar birthdate : MIMI , MAK SAYA , MAKNGAH SAYA 

So , kpd kawan-kawan yg tk dapat tawaran mana-mana tu . Yakinlah bahawa Allah ada sediakan sesuatu yg lebih baik kelak .

But seriously aku tak tahu macam mana korg boleh setabah itu tk dapat UPU ni , kalau dpt Matriks boleh lah lagi , ini tk dpt both . Serious cakap , kau mmg hebat lah kawan . Kau bersabar skrg , usaha apa yg patut . InsyaAllah weh kau bole berjaya .

Memang lah kan nak bg nasihat , kata-kata semangat ni bukan susah . Tapi itu je yg termampu . Kalau aku kt tempat org tu ............... *speechless




Okay semua , itu je utk kali ini . Aku lupa ahh aku ada citer hot apa tadi .





Kbai . Adioss . May Peace Be Upon U'ols

No comments: