Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, October 18

Klasmets

Yo waddup evewywan!

Belog kian hambar tanpa paparan jejaka kacak dan gegadis manis maka kali ni I nak share dgn kalian gambar klasmets since sem1 12/13 sampailah sem1 13/14. Apak lama la pulak kan aku dekat cfs tu. Ya ya setahun setengah. Patutnya aku dah grad dari cfs namun saya berjuta kali sayang aku belum ambil satu subjek lagi yakni kalkulus. Doakan aku berjaya shortsem kelak ya.


SEM 1 12/13

front from left - Biha | Ratna | Syasya | Anih
2nd row from left - Aisyah | Warda | Zulaika | Suhailah | Onyet | Aizat
3rd row from left - Atila | Naquiah (cowie tk nmpk muka) | Zaidatun | Ainina | Asher | Mus | Habib
not in photo : Mampus ahh korang tk mai aku pun tk ingat sapa :p

 Most of us are girls ,  tgklah boys seciput je kat blkang tu and ada lagi beberapa orang tak mai. This pic was taken during iftar last Ramadan. Nilah muka-muka yg aku hadap memula masuk cfs. Majoriti dorang pepandai woo kecuali aku jelah genius bila nak exam baru cari notes. Notes okay notes bukan buku pastu terkapai-kapai aku kelemasan giteww bila jawab exam. Memula aku rasa dorang ni cam kerek-kerek sbb memasing terer2 ah result SPM. Addmath A+ je semua aku nengok. Insekiyo mak nokss. Tapi hakikatnya dorang ni sempoi je. Tapi aku tk lupa ah drama drama dalam kelas Sir Syahrum, dengan Ustaz Aman yg lucuq betei bila nak communicate dgn kita. Ohyaa yang kita bukak gerai utk English Day lepastu Chorus Speaking. Halamak banyak jugak benda kita dah harung sesama walau dalam masa 5 bulan je. Sayang la jugak dengan korang ni. Hewhew *sedut hingus*

Okay pilih satu nanti aku bg number . Mwehehe *mak hayam sangat perangai*
Aizat ni dah tkar AED, bakal arkitek katekooo. Yg lain insyaAllah bakal engineer berjaya !

Yang si Onyet pun dah tukar AED pun nangis nangis dengan bro sebab lambat hantar projek. Adoi lucu laa kau. Eh apa khabar best friend kau? Aherherher

Ni motip nak kata yg kitorg suka lepak makan dgn Restoran Murni SS2. Best gilaaa weh makanan dia. Air dia ada nama I Love You, I Miss You, Traffic Light, and the list goes on. Makanan dia pulak mantap penuh berbukit bukau bhai satu pinggan. Kalau makan sorang mmg perut dah serupa ibu mengandung wa cakap sama lu. Tapi rileks, gerenti puas hati weh. Kedai dia kecik je. So siapa lambat makan la korang kat tetepi jalan ke kat depan kedai orang ke. Haaa dah mcm promoter tak berbayor lak aku.



                                             SEM 3 12/13

girls from left - farina | suhailah | nabihah | wafa | anih | ferana
boys from left - naqib | izi | naja | nabil | lutfi | najib | luqman
not in photos : ramai lagi oi oii.

Mana gambo sem 2? Haaa, sem 2 adalah shortsem maka dalam kelas kami tu majoriti lelaki. Majoriti disini antara girls n boys adalah 1 : 5. Ramai kaaan? So aku pun bukan kenal depa tu semua dan depa pun mungkin tak ingat aku unless depa stalk aku. Wkwkwkwk. Tapi serius insekiyo kelas majoriti lelaki. Yelah I kan sekolah gegurls dulu dahtu I ni pemalu lak tu. Ahakss


This photoshoot pun buat masa awal sem 1 13/14 haritu. Aku lah punya idea tetiba. Ahakss. Dok tweet ke depa semua and inilaah muka-muka yg setuju agar wajah kami disemadikan(?) bersama. Thankss korang atas kerjasama ini. Tapi serius gamba kita semua cantik n kacak belaka kenzz? But unfortunately abang tu lupa nak sekalikan order aku. So aku tk dpt lah gegambar ni dlm bentuk hardcopy. Maceh wafa tolong scan kan utk I. Labayuu muchos laah :*

Happy Kiddos - Engineer to be insyaAllah

Last night class with Bro Acap - Physics2 lecturer. Cuba teka which one is him? Ahaks. Yg kena apit dgn sisters lah dia. Hahahaha. Kemain heksaited dapat lecturer muda. si Nabihah dgn si Suhailah aaa kuat usha . Elelelele ingat I tak tahu lah? Hahaha

Last lab session in semester 3 12/13
I suka kalau physics punya lab session. Panggil je bro acap tu banyak kali pastu mesti end up nanti dia tolong buatkan. Gedik? I know right :P Aherherher Woi jangan report bini dia! Hahahaha



SEM 1 13/14
Jen | Mona | Tila | Fify | Didi | Pira

Biha | Suha | Sitek | Mona | Sarah(?) | Naji | Jen

Haaa untuk final sem ini pulak klasmets I semua perempuan. Maka I pun dah start buat perangai cam kat seseri dulu. Hahaha. Kalau korang perasan kan, dari awal dulu smpai habis sem kelas I semua sama dgn si Biha tu. Suka tau dia follow I mcm nii. Hikss. Well, final sem ni sumpah berlalu dengan sangat cepat smpai aku tk sempat nak kenal semua klasmet aku. Aku ni dahlah payah nak ingat nama orang sejak pengakhiran usia belasan tahun ni. Lulz

Okay aku dah penat. Lama siot tak menaip agak panjang camni. Ah bagi korang baca mmg ah cam ciput je. Aku yg menaip ni aku tahulah. Hak elah emo pulak saya. Wkwkwkwk

Here, I would like to thanks each one of you yg datang mewarnai kehidupan aku yg penuh ranjau(bukan ranjang) dan onak duri ini. We all meet each others must be with reasons kan. Takkan punya sia-sia hubungan persahabatan kita semua ni. InsyaAllah kalau aku tk nyanyuk mahupun amnesia aku akan sentiasa ingat korang. Tkpaa kalau korang tak ingat aku. Siapalah aku yg memintal mintal buih ditepian pantai. K 

Kalau aku ada salah silap, terkasar bahasa, terguna roba, terbaling pembaris ke, tercuri hati ke #ehhh Harap dimaafkan lah ye. Halalkan makan minum. Kepada sesiapa yg pernah belanja aku tu semua mekaseh bebanyak. Siapa yg tk pernah tu pun takpa nanti suatu hari korang kena belanja gak time wedding korang eh? Jemput woi jangan tak jemput!

Semangat aku tulis ni ada pulak yg baca kan. Tkpalah in case korang stalk aku terjumpa kenzz. Ahaks

No comments: