Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, January 31

bernafas dalam lumpur

ku bukan SUPERSTAR
kaya dan terkenal
ku bukan SAUDAGAR
yang punya banyak kapal

tangan aku sejuk membeku tatkala taipan ini berlansung . aku na bagi korg feel sikit . hidung sukar untuk bernafas kerana mucus kian bermaharajalela . masa yg kian suntuk utk menyiapkan tugasan kian menyesakkan . SUNTUK ? yeaa , sampai di sini sahaja coretan alias karutan :)

dah tiga hari ' cuti ' . baru homework BM aku sentuh . yg lain suci murni lagi . dgn cuaca sojuk neeh , tido jea keje aku . haiyaa , apa mau jadi ini orang maa ? tapi gian na taip taip jugekk . na chat dgn sahabat sahabat jugekk . paling penting , nota bio wasiat ms . siti fatimah noor ada di facebook . maju tak maju kaww ! bangge jadi kawan paa , ehh ttbe :P

ouh lupe na bgtahu motif lirik kat atas tuu , bukan ape . ingat na ltak dlm pendahuluan karangan enam muka surat aku ni hah . amacam ? ekceli , aku tk bace tajuk pon lagi . hehe


p/s : ayuh maen boling ?


No comments: