Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, January 2

Kualalalala Lumpur

heyyo :)
pergi kesana bukan utk berjoli , bersuka ria mahupun mencari kerjaa . tetapi menyambung perjuangan demi masa depan . SPM 2011 :) yea , saya masih budak skolah

bak kata mereka , mcm tinggal dalam penjara . yeaa , penjara hidup yg mengajar erti kehidupan . mungkin cabaran dunia luar lebih dahsyat utk ditempuhi . Allah tkkn menguji hambanya selagi dia mampu menanggungnyaa . aku juga cuba fikir positif . na sucikan hati supaya ilmu senang masuk dan diberkati :)

hailaa hailaa , cuak membaca post Nana ala ala sesuci tepung gomak ? yeaa , mahu berubah rasanyaa . tapi tk tahu lah mcm mane ghopenyaa bila suda berjumpe teman teman nty . berikan keteguhan hati hambaMu ini Ya Allah , anda anda juge jgn lupe doakan aku okayy :)

kpd mangsa SPM 2011 , aku ucapkan Best Of Luck kpd anda semuaaa . tkyh stress sgt . stadi smart okaay . jgn sebok meronggeng sajea . dkatkan diri kpd Yg Maha Esa . jaga hubungan dgn Allah dan manusia yg lain . yeaa , ini ingatan kpd diri aku jugekk .

sedaya upaya utk tidak menjadikan post ini yg terakhir , walaupun na SPM tk baek tgglkan blog aku ni bersawang . btol tak ? tk payah laa na saiko sgtt . tk mati pon kalau update satu post , bukan ? benar perlu berkorban , tapi tkkn laa smpai na online pon tak bole . sekejap saja punn , bukan hari hari . mentang mentang aku budak asrama snang lah aku taip ehh ? oh , tidak . nty bile further study after SPM all the gadgets still there . malah amat diperlukan . tkkn sbb exam na buang sume tu jauh jauh . pandai pandai laa gune akal yeaa :)


P/S : maafkan segala kesalahan aku okayy :')

No comments: