Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, January 22

PosLaju

hey korgg :)
utk tidak membiarkan blog aku penuh dgn sawang ,
oleh itu , ade sedikit kata kata yg iongin di kongsi bersama .
okay aku tipu . tkde la kan , lpas da 3 mggu skola . baru arini dpt online .
oh tak , bukan simpati yg dipinta .
FYI , dpan skola aku ade skrin besaaaaa punye , walaawehh .
okay dah dah . homework memangil manggil doe ,
well , busy woman laah katekaan *bajet jehh .

thnx kpd sesape yg wish bday arituu ,
28 Jan nty aku balik umaaaah , yeehaw
baru lah boleh na post panjang panjang panjang .
korg jgn na memperkotak katikkan aku aww , hikhik

ADIOSSS :)

No comments: