Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, January 29

you smile , i laugh

ouh hebadd , cuaca best aje . sejuk jeahh . mmg perlu aku update hal cuaca skrg nihh . almaklumlah , dok umah meronggeng jehh . HWs tk payah bicara laah , harini na MC . bole aa ? malam ni balik kampung ade usrah . seronok neeh :)

bila sebut pasal usrah , ayoyoyoyo kadewelek ! balik cuti ni dah kene jadi naqibah doe . ape itu naqibah ? naqibah adalah org yg mengetuai sesebuah usrah . ape itu usrah ? usrah adalah perbincangan dlm kumpulan yg kecil mengenai perkara yg berfaedah lebih lebih lagi hal keagamaan . hamek kaww , reti kah aku ? tkpe tkpe boleh try . haa , korg tk payah ehh na perkotak katikkan aku . we do it together okayy ? saling mengingati . alolololo , shomelnyaa . HAHA . so skrg na cer pasal ape nty ekk ? hailaa hailaa , tunggu saja lah labuuu :)

________________________

to all January's Babies .

We're old enaff ?

ouh Bella , Happy Belated Birthday :) aku ingat kaw waktu kat skola last time . tapi tk sempat na call :'( sorry fer the late wish . sayang kaw lah kawan :') semoga dimurahkan rezeki dan happy selalu okayhh :) Best of Luck fer SPM 2011 .

ouhh Syu Chan , Happy Belated Birthday :) well , hope kaw berjaya dunia dan akhirat okayy :)
ingat aku lupe bday kaw ke hahh ? thnx sbb wish aku 'sengaja-lambat' aritu :P jgn lupe aku , aku sayang kaw jugek anokku :P Best of Luck SPM 2011 , doakan aku jugek .

No comments: