Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, January 29

Cold-Storyy

hola , Assalamualaikum :)
Yeeehaww , kedua dua belah kaki aku telah berjaya jejak diatas lantai umah . *Memang aku sorg jea kan :P almost a month tk update kan ? except yg PosLaju tu okayy . oleh itu maka aku pon dah mcm lupe na mencarut ape sepanjang detik detik persekolahan . oleh hal yg demikian , aku na pakai formula ' 5 bini 1 laki ' utk pos kali ini :)

faham tak smpai kat gate jea terkejut beruk tgk kene tuka dorm ?
faham tak dorm tu penah kene tutup sbb ape ntah sblum ni ?
faham tak dorm tu atas sekali ?

faham tak first assembly dah cter pasal rangking kitorg ?
faham tak kene pakai full uniform ?
faham tak aku punye uniform kale putih sbb PBSM ?

faham tak Nik lewat seminggu masok skola ?
faham tak aku mcm na tumbok kaw ?

faham tak kitorg dah tkde weekend ?
faham tak saturday ade bengkel addmath ?
faham tak ari sabtu still ade bengkel ?
faham tak ari ahad ade bengkel addmath lagi ?
faham tak skola aku patot tuka name jadi Sek Men AddMath Seri Puteri ?

faham tak birthday aku sgt SOB SOB ?
faham tak dorg buat surprise ' silent-party' utk aku ?
faham tak korg tk lah reti sgt na berlakon dpn aku ?
faham tak aku kesian tgk korg yg terpaksa sorok bawah katil sbb takot aku perasan ?
faham tak time korg kuar tu rambut korg mcm zombie ?
faham tak aku sayang korg sgtsgt ?
faham tak aku terharu sgt malam tu tp aku still bajet cool ?
faham tk aku still na tahu mcm mane korg bole import kek tu ?

faham tak aku konfius dgn tutorial every prep ptg tu ?
faham tak kelas tutorial aku berterabur ?
faham tak homeworks byk gile na matiiih ?
faham tak baru sebulan skola dah rase mcm setahun ?
faham tak hari hari na sakit itu penat ?

faham tak every petang wajib riadah ?
faham tak tahun seminggu semua jenis baju kene pakai ?
faham tak penat doe na basuh baju ?

faham tak tahun ni ckgu sume same mcm last year except addmath n english ?
faham tak english dgn ms . aida ?
faham tak mr. wong terbaek doe ?
faham tak semua ckgu berebut na buad kelas utk kitorg ?
faham tak handouts byk gila tk buad lagi ?

faham tak lpas ni na dpt junior ?
faham tak aku dpt dua HS kot ?
faham tak aritu kak sab bg kitorg coklat ?
faham tak tahun ni sangat lain ?
faham tak untunglaah jadi junior dulu ?

berapa byk faham tak dah aku type neh , kalau Nik bace msty aku kene pelangkong -__- . okay , ekceli korg kene tuka faham tak tu jadi tahu tak . ehh , mcm sikit jehh aku taip . ada lagi neeh , lupe daah . tp for sure , tahun ni amatlah stressful . sedih tgk org yg tk penah nanges mengalirkan air mata . takziah kpd Nina sekeluarga atas pemergian ayahanda tercinta :'( al Fatihah . kitorg selalu dibelakang , kiri , kanan , atas , bawah Nina . be strong dear , Dorexx Love You , we're sisters remeber ?






p/s : tk saba na dpt Junior





No comments: