Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, March 16

ade ke patut ?

Bismillahirrahmanirrahim ,

Yaa ! dimulakan dengan Bismillah , disudahi dgn Alhamdulillah . begitulah sehari dalam hidup kita . mudah mudahan dirahmati ALLAH . ayuh bernasyiddd bersamaa . tetttt xp .

apa khabar semuaaaaa ? Alhamdulillah , wa syukurillah , terbaeklaah ! Ngeh Ngeh , kaw rendu surau ke Na ? HAHA . well , even aku dok kat umah skrg ni , hidup aku still dihantui dibayangi sekolah der , ade jea HW's muncul bile aku na gegoyang kaki . tgh online ni pon terbayang HW's . APE CER doe ? okay fine , hiperbola sedikit pernyataan itu .

ekceli , aku ade luahan perasaan yg aku pendam nih . ececececeh :P ceritanya bertaipan begini ,
' Once upon a time , there is a cinderella ' ekk , dah kene virus Nonie gamoknye aku nih . msty korg dah menyampah dgn carutan aku kan ? espeseli TE'AH ! amek kaw :P

okay serius , btol aku seriuss ! hari tu , time memula balik PB aritu . tgh syiook . ulang sekali lagi yea , tengah SYIOOOOOOOK aku update blog . mak aku lalu blkg aku . dgn kuat dan agak bersemangat mak aku sebutt , ' Mona Bernoulli ' aku cam  : ekk , ttibe mak aku nih . dia pon sambung ' tu nama BAKTERIA kan ? ' aku dgn pantaaaaas : heyy , apo mak nih . memandai jaa . dgn poyo bajet aku berkata : bernoulli tu prinsip dalam fizik laah , nama org . tk sempat aku na explain pasal Mona tuu , mak aku pon ' haa , yelah yelahh ' msty mak aku annoying bila aku sebut fizik doe , padahal aritu failed . wakakakaka -___- padan muka kaw Na :P

ayoyoyoyo , serabutlaah skrg ni . ade ke patut skolah meng-COMPULSARY-kan masok essay writing competition . aku saje taip COMPULSORY , bajet ala-ala Ms Vas sikit . tapi still  DERR -___- . mmg aku reti wehh , cube teka tajuk dia ape ? 
“The Conservation of Wildlife In My Country” . 
essay aritu pon macam ape jehh kot . tkpe tkpe . cabaran Na ! WTV lahh , BTW , terima kasih bebanyooook lah kat Asis ek :) aku ade idea , kpd korg yg senaseb ngn aku meh aku na share idea aku ngn korg , gerenti terbaek punyaaalah . TAK PAYAH BUADD ! Ngeh Ngeh , 


dah dah , tk payah bace taipan aku , MENGARUT jaa . bile je tak ?

No comments: