Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, March 17

waktu ituu ,

Assalamualaikum ! Hello hello korgs (;

Amboi aku skrg , hello korgs laa pulek ek ? ade ke yg bace nih -___- ferahsaaan btol :P

Semalam time tgh dinner kali kedua dkat Haji Shahrin Low Restaurant . ni restoran muslim chineese doket jo dongan umah den . haa , yg sebelah dgn Perantau Restaurant tuu . korg tahu keh ? na aku bagi plann lokasi sekali ? ade cirit cirit next hos jalan jalan cari makan aku nihh *winkwink . memulaa aku na kredit cantonese kuew teow dia , btol tak aku ejaa nih ? tk kesah laa ek -___- terbaek wa cakap sama luu , nasib baik tkde sistem bole topup mcm na amek snek kt RedBox tu kan .

before singgah situ aku ckp kat bapak aku that aku haus tahap gaban , tk plan pon na makan situ sbb petang tu dah balun oblong daging terbaek dari mamak kat diplomatik . eh eh , bukan mamak tu yg buad aww , ade stall kat situ . smbng balik ,  lepas order tu ape lagi aktiviti faling aku tak suka . MENUNGGU . agak lambat lah jugekk , tp naseb baik sodapp hingga menjilat suduu .

lepastu , eh eh .pakcik bas yg time aku form one kat cyber dulu laaah . well , anak dia kawan adek aku , pakcik tu pon kire bapak aku kenal n dia pon kenal bapak aku . ank dia sorg ni , laki dlm lingkungan 4 ke 5 tahun kot , alolololo sopan bonar . tk payah mak bapak dia suruh salam . dia dah pegi dah kat kitorgg salam cium tangan gitu , SO SYUWITT :) naseb tgh hari tu aku tk makan sambal belacan , kalau yeaa ! tahan jelah kaw budaaak .

haiih , teringat waktu form one dolu dolu . pegi skola naek bas nih . tk penah penah na dpt dudok . frust menonggeng je aku kan . bagi laa org yg berusia duduk . baik btol perangai kaw Na , heceh puji diri sendiri :P ingat lagi , first day form one dah dtg skola lambat , bukan aku yg lambat okaay . bas tulah buad hal tgh jalan , mana aku tahu . patu time turun tangga bas tu , jenuh laa pakcik tu mintak maap kat sorg sorg . HAHA , kesian sikit aah . rupa bas tu ada laa ala-ala mcm ni :


yang ni aku cilok melalui uncle Google :) halalkan makan minum saya yea*wink . bak kata mak aku en , tiap mggu msty ada jea aku ttggal bas , tk kira laa sama ada na pegi mahupun pulang ke rumah . HAHA . yg senasib dgn aku ialah tak lain tak bukan , last but not least ? , ALIYA n CIKIN . bukan ape , sblum balik tu kitorg solat zohor dulu . yg lain pon same laa kot . maybe kitorg ni bukan selo aww , cuma khusyuk lebih . sampai asyik na kene tinggal je . apo dayo BABI lah katakan . Banyak Amal Banyak Iman :)

tapi bila dah naik form two , aku jadi PENGAWAS . cewaah , kredit sikit laah . bajet ahh kaw :P mmg aku jea sorg pengawas datang lambat . segan ? memang tak laah , sbb aku bajet cam aku awal dorg jea yg lambat , HAHA . time tu jugak laa , bas comel seperti diatas ni suke sakit sakit . so , terpaksa la ganti bas lain . sumpah aku kate bas ni adventurous habiss . rupa ada laa ala ala mcm nih :


haa , yg jenis mak bapak aku pakai time dorg sekola SAAS dulu . agak lah kot . seat dia bapak laaa , tkde alas kot , licin jea . time belok kanan , semua ke kanan . time belok kiri semua ke kiri . time benti , apalagi inertia melampau bhai . dah laa kocik jo seats dia . ta sanggup aku kenang kembali . HAHA . tapi tulah kenangan time skola naik bas .

nak kata RINDU ? memang tak ahh , tidak mahu ku ulangi sejarah lalu . ecececeh . tapi seriously , rindu zaman persekolahan di SMK Cyberjaya . 1 Cyber 1 patu jadi 1 KRK , kelas kerek ek ? HAHA . patu 2 KRK sampai hari guru jehh . Bella , Wafa , Saei , aku still ingat lagu kita tu . SEMPURNA :) time ni na ngamuk habes ngn ape name band dorg ? theDonut Crew , HAHA . tp dorg eja pelik sikit ah , ade aku kesaaah -__- . amat sadis dan menyayat hati kan hari tu , sbb tu last day aku kat Cyber .

TEEETTTT xp . episode sedih sedih nxt time laa ek . tu jaa aku na kongsi sama kau orang semua . moral of the storiesss . sayangilah saat muda anda .

No comments: