Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, March 11

album kompilasi ,

school break again ? ouh yeah , mmg aku dapat break kan ? TETTT , at least dpat pulang ke teratak yg terchenta , Ngeh Ngeh . mmg dari kt skola hujan jekk , terbaeklah doe . sejuk je , skrg pon bajet dok dalam aircond jehh , lame gila kot tk balik . mmg tiap kali aku cuti jea aku type bnda , bosan lah kaw Nana . Ahh , pape jelah der , ada aku kesah . Ngeh Ngeh , CHOPP , aku tk paham ape masalah aku martabatkan N dlm Ngeh tu , okay dah . abaikan .

Ekceli , bole jea online kat skola . cume malas jea sbb EXAM . HAHA , okay aku bajett . tak tak , sbb malas type kat skola , org after kat blkg nmpak doe . tu yg backspace byk kali .bertaipan pasal EXAM , aku baru lepas ujian intervensi . nama bajet gempak laah . hakktuih . ni kira jawab balik form 4 subjuects , terbaeklah der . result dah dpat tadi time MIP , majlis ikrar pelajar yea kak . bangga sikit laah dgn result aku , up sikit lah banding final aritu , bosan lah cter pasal exam . tapi , apokan dayo , budak na SPM lah katakan , kene capap gak name exam en , tapi tk lah sehebadd Yi Han ke , Syabi ke , Aii ke . lelagi HOD Addmath ex-madu aku , Siti A . walawehh , WHAT TO DO ? untunglah jadi org pandai , aku ni org gila jehh :P

well seperti biasa , title aku mmg tk penah ade kene mengena dgn isi , sbb tu lah krgn aku Ms Vas bgi gred E jehh , BAPAK LA WEYHH :P okay dahh , na tido . makan , jugak mandi . ehh , PAPE JELA :P

No comments: