Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, March 15

ouchiee , saket mata ku !

maybe aku perlukan kaca mata hitam seperti Rihanna . homaigodd , Rihanna tu maak ! jom jerit macam bapok dapat pegi london . adeyy , paparazi n mamarazi follow I , you know . naseb baek bukan syahirah radzi . aww aww . HAHA okay dahh ! kembali kpd jalan cerita yg sebenar , mato den saket sobab dah lamo tk ngadap PC berjam jam . bukan Press Conference hokeh ? hailaa hailaa , tu jea aku na taip . ok baii :) HAHA .

ouh ziyaa , kenapakah ? bagaimanakah ? apakah ? ingatan kaw kuat sangat smpai ingat kene buat presentation agama nehh ? UNTUNGLAAAH , terima kasih yeaa jgonng :P mmg aku ngn jijah frst kene buatt ,. mmg korg yg lain dah pilih tajuk blkg blkg je kan ? aku saje jek buad dek memulaa , tk sangka korg tibai aku tajuk first . terima kasih laah sekali lagi .

skrg aku na merendek layan perasaan dgn powerpoint . heceh , macam terok sngat je na kene buadd presentation , BAJET AHH KAW :P

ergo , the whole post hanyalah carutan yg ditaip berdasarkan khayalan manusia yg gila na buad HWs tapi tkde foolscap paper . hal ini kerana , foolscap paper telah dicuri hilang ketika di sekolah . sangat FOOLscap paper lah kaw . WTV !

adioss (;

No comments: