Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, March 15

and I pray :')


aku nak share MV ni bukan sbb aku kipasusamati Justin Bieber . mahupun na tunjuk betapa KACAKnyaa rambut lama diaa . OHH , nehi nehi !

almaklumlah , negara kelahiran sedara Mona , Doraemon iaitu Jepun baru lepas dilanda musibahh . even aku hanya gemar bace surat khabar bahagian Hip jehh , tapi aku still tgk cover okayyh . yelaa , mana tahu terbaca Nanyang Siang Pau ke la pulak ekk . kaw try buat lawak ke Na ? HAHA -__________- .

So , takziah laa kpd mereka mereka di sana . tapi kita kat sini bukan setakat bole PRAY je bak lagu JB seperti diatas . tapi kita maybe boleh hulurkan sumbangan kpd negara kita sendiri . ekk ? asal negara kita sendiri pulak , bukan dorg ke yg kene tsunami ? haaa , memanglah ! tapi , dnga kata  ekonomi kita maybe terjejas kalau Jepun terjejas , so tugas kita espeseli aku . kita sesama , rajen blaja so pasni tk payah Mesia na gantung kat negara lain sangat dahh . btol taaaak ? cakaaap jea YAAAAAAAAAAAA !

walaaweh , dah pandai dah skrg kaw Na . ttbe patriotik pulek memalam ni kan ? aku hingat na join MERCY laa doe *keningkening . layak taak ? hekhek , doakan jelaaa ekk :)

dahlaa , taip pepanjang pon aku jugek yg bace . HAHA .

No comments: