Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, April 24

aku manusia lemah

Assalamualaikum KauOrang Semuaaa .

Starting this Thursday , mid year exam is coming bebehh . am I prepared ? yeahh , Sangat lah tk pasti . InsyaAllah , takat ni makin rajin sikit ahh aku studyy . tk macam dulu . hope ada peningkatan lah doe .
Oleh sebab itu , aku na mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki kpd sesapa yg penah terasa hati atau aku sengaja guris hati dia mahupun kene sarkastik aku . Sorry sangat sangat dohh . Memaafkan org itu sudah pasti bawa ketenangan kpd diri . tk cayee ? Percayaaalaah !!

Doakan kejayaan aku dan rakan seperjuangan aku semuaa , Dorexxians . Clarions sekali okayy . Aku yakin kita semua boleh buattt . Ingat lagi cheer kita yg aku , alyn n nonie dok ronggeng tiap kelas ajar dulu ?
Clarion !!
Clarion , Clarion right now . 
What we want ? 
Excellence
What we got ?
Straight A plus .
Our Goal 
TO-THE-MAXX !!
haa gituu , jangan lupa berdoa dkat Allah , jangan sombong doa utk diri sendiri jehh , doa utk semua orang jugak okayy ? aku pon ingatkan diri aku ni jugakk . 

Last wordss , jangan rindu aku okayy semuaa , Ngeh Ngehh , I'll be back home soon . Buh-bye KL for 4 days , ohh wait , I'll be at the book fair this tuesday if im not mistaken . andd see you guys there , perhapss .


No comments: