Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, April 17

main teka teki

Assalamualaikum KauOrang semuaaa :) *tk jawab dosa , jawab sayaaaang :))


Hari ni mood aku na bagi teka teki jeaa keje , dari pagi tadi aku buad show sendiri dgn Jeje :) Teka  teki paling aku LIKE - siapakah ibu bapa Transformers ? - ohh yehh . fikir cepatt . kalau dah tahu tuuh , senyap jehh . HAHA . kalau korg perasan , if ada org bg teka teki . msti akan kata , kalau dah tahu tk payah jawab . KAN ? Kan ? termasuk aku . terserlah na bajet yg si pemberi teka teki tu jehh yg terer lah konon . kalau camtuu baik tk payah bagi teka teki . baek kata buad lawak ke hape ke . bole la amek borang lawan Raja Lawaks . hmmm -_- tadi aku ada invent satu teka teki baru . terer lah korg bole jawab en , aku bg korg eskem pop satu . teka tekinya bertaipan seperti ini - ular apakah yg menyusur straight je , tk bengkang bengkok ? - kalau na jwb , bole laa bg respon dkt FB ke , chatbox ke , comment ke . tknk pon tkpee -___-

okay , bila cakap pasal teka teki ni laa en . skrgg ni ada laa pulek sorg sahabat ni na maen teka teki dgn aku . na kata marah , TIDAK . merajuk ? apa aku buadd . hmm . KELIRU aku dibuadnyaa . Ego tinggi menggunung . apa salahnyaa kalau na berterus terang , senang ceritaa . bukan kamu sorg je yg ada masalah . betul atau tidak ? kalau stress pasal study pon , jgn lah libatkan org lain sangat . bila tanya , tk nak kongsi . apa bole buadd , kata kawan . kene lah give n take . dah na SPM ni tk payah laa na masam muka , tkmo tegur lama lama , tk baek der .

paling tk best , sbb EGO kamu tu . hati seorang sahabat terluka smpai gugur air mata . sahabat itu pun bukan jenis yg mudah mengalirkan air mata . dia patah tangan smpai terkeluar tulang pon still buad muke selamba . aku sedih sgt tgk org yg mcm tu bole nangis sbb bnda mcm ni . sahabat tu ada kata dia tk bole gaduh or whtsoever dgn kwn baik sndiri lama lama sangat . aku tahu , sahabat ini amat mementingkan persahabatan , sahabat ini juga setia orangnya . amat tidak adil apabila kamu melayan sahabat ini seperti langsung tidak pernah mengenali antara satu sama lain tnpa masing masing tahu pucuk pangkal .

hentikan teka teki kamu ini . aku pun kawan kamu dan sahabat itu . kita kan satu geng , jgnlah selfishh . kesian nelayan lain -__-

but still , aku tk penah melupakan sesiapa yg penah bergelar kawan kpd aku . walau sedalam mana torehan yg ada dlm hati aku yg pernah kaw bagi . aku mintak maaf dkat semuaa orang , khabarkan pada semua :)

No comments: