Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, April 14

Kaw ni PELIK laahh

Assalamualaikum KauOrang semuaa ,

semoga semua sihat sejahtera laah ekk , tkde sape jatuh longkang lagi kan selepas Jgongg . har har har -__- . mggu ni tklah busy sngat tapi busy lah jugek , smpai batuk batuk , bersin bersin laah jugekk . mintak simpati ke hape haa ?

percaya tk kalau aku kata taip yg aku na berubahh , AHHA . aku pon tk paham aku na berubah jadi apa , for sure aku still bersyukur jadi manusia . tknak lah jadi robokop mcm ex-pak guard skola aku ni haa . ekk , bila dia benti ? tk perasan akaqq :P baiklah abaikan ,

seperti yg KauOrang semua sedia maklum , aku ni kan pemalas orangnyaa . haihh , cner na SPM kalau malas memanjang , susah hidupp . mid-year exam lagi 3 minggu KOT , but sejarah baru na baca bab1 . mmg sikit kan yg na kene ingatt . ohh , nehi nehi Na , YOU CAN DO IT !

at least permulaan yg bagus . HAHA . mmg post ni na buat aku sedap hati ke hape . Ahh , Nana pelik -__- . so , baju tk basuh lagi . loker tk kemas lagi . study tk habes lagi . website tk siap lagi . homaigodd , sikit je tuhh . ouh yeaah , aku tak merungut nihh , TIDAK sama sekali . that's not my style . hecehhh ,

saiko jehh tgk semua study , aku still terkontang kanting . kalau dapat top 10 tkpe jugekk , ni top 100 pon out-of-list nama aku , Yaa . aku bukan pandai macam KauOrang semuaa , bajet genius je lebihh , Sob Sob :P aku merajuk nihh , cepat pujuk  msti korg rase na penyepak jea aku kann , dah biasa dahh . HAHA

OUHH , minggu ni parents aku datangg , yeehawww , seronok nihh . ehh , tk call umah lagi nihh . rinduu :(  okaylahh , chow dulu . aku tahu tkde sape yg bace carutan aku ni kan . budak pelik mcm aku jea bace . eh , awak bace ? eh , tak tak . kita jea yg PELIK -___-




 Bruno Mars dkt PWTC dopan skola tp tk dpat pegi :P

No comments: