Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, June 17

KisahTakKisah

Assalamualaikum and Hoi-Owhh*dgn bajet gilaa  -__-


KisahSatu
Jangan tanya pasal result okay . bagus sangat tuuh . tapi , alhamdulillah  meningkat lah jugek . yea yea , aku bersyukur -___- the best part is nxt weekend ada Hari Interaksi Akademik . Untunglaah , mak ayah datang jumpe ckgus terchenta :D

KisahDua
Untunglah sekolah dah maju , kaya-raya , banyak harta dan segalanya . dan dapatlah rasa sikit sikit ' bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian ' tgh renovate sikit sikit lah kan , tandas buruk tiada lagi , lantai kasar tiada lagi . TerimaKasih bebanyok yepp :P Suka lah tkde prep malam , Har Har

KisahTiga
Aku memanga lah pernah kata aku na berubah , tapi aku tak kata aku na ubah tempat duduk -__- . mmg depan sekali kan , hello teacher ! we're TALL  lah . macam gila , panas betul nih . mendongak pulak dah . ahh , tk peduli . na tuka balik dok blkg . *perlu ke aku merengek macam ni . HAHA

KisahEmpat
Aku masih tak bole lupa pasal hal itu , HAHA . *kau tk paham kan ?

No comments: