Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, June 4

myKampung

Assalamualaikum dan Hai KauOrang Semua :D

hari yang indah lagi mulia ini , aku na cerita pasal K to the A to the M to the PONG :)
FYI , aku memang tinggal dekat sebuah kampung yg terselit diantara Putrajaya . apa nama ? itu diaa , Kg. Dato Abu Bakar Baginda . tak tahu kat mana ? cube google , haa InsyaAllah ketemu *wink

bukan na citer pasal kampung yg aku tinggal , tapi na cer pasal kampung aku yg terletak di sebuah kampung? HAHA , kat BangiLama . kenapa Lama ? sebab ada yang baru . pfffttt xp tapi tkde lah rumah nenek aku tu rupe macam ni .

obviously ini uncleGoogle mali , trimas yaww :P na dijadikan ceritaa , semalam ada kenduri tahlil dkat umah nenek , mak sbg chef bersama mak ngah aku ditugskan utk masak lauk malam tuhh . umm , tengah hari sekali . awal awal pagi dah balik umah nenek yg dokat sekangkang kera tu jehh . HAHA .

disebabkan aku tak tolong masak , aku buad lah past year sejarah , sepupu aku yg kecik kecik ni memula bajet memalu dgn aku , yelaah , dah lama tk jumpe Kak Nana kan ? dah lama lama tu , ekk . habis kaw semua barang aku dia na buad spotcheck ?  fon aku segala jenis nombor dia tekan , oh lupe na kata , diorg total semua empat org . okay sambung , ade ke patut pencil case aku yg vogeh tu dia kata beg mekap? HAHA , lawak btol bebudak nihh .

bila dah penat buad sejarah tu , aku kluarkan novel Cecelia Ahern aku *tajuk dirahsiakan :P tup tup , ttibe ade satu kepala depan aku , aku tanya .  ' ekk , apa kakak ? na bace sekali ? ' patu budak tu pon , '&$#^&#&#@ ' tk kata pape tapi senyum macam kerang busuk . haihh , tak paham aku , yg adek dia pulak dok sebok berminat dgn  penanda novel aku , *umm , adek aku punya actually . bajet maen chak chak ngn aku , pape jela . aku buad muke redha jelah even kekadang cam pissed off sikit .

tak kisah lah kan , kata budak budak . syok gak ahh , lama terperuk kat Seseri tu asyik tgk muka anak E***a tu jeh -___- . paling best tgk baby lah kot . homaigodd , comel gilaa . macam na penyepak cubit pipi diaa :P cube usha yg nih , again thank you uncleGoogle :D


okay peeps , till then .
LOVE yaa all :D




P/S : still thinking bout you :'(

No comments: