Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, June 8

Nakbagitahusaja

Assalamualaikum dah Hello .

Aku bukan mudah melenting orangnya , tapi jangan dicabar kesabaran aku , ada hadnyaa .

Bila suara aku high pitch tuh , bukan marah . tp kadang kadang tk sengaja . test vocal barangkali .

Kalau aku kata sudah , atau cukup . aku memang maksudkannya .

Jangan merungut dkat tepi cuping telinga aku pasal kesalahan kau sendiri .

Kurangkan membebel pasal nasib hidup kau dkat org sampai dari kasihan jadi menyampah .

Aku tak mudah memberi pujian dan jangan paksa aku untuk itu .

Aku mmg gemar ketawa tapi tak bermakna aku boleh diperkotak katikkan .

Jangan terlalu show off barang kau , aku tahu aku tk mampu .

Terima Kasih ,

No comments: