Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, June 8

OneMiloGoreng :)

Assalamualaikum dan Hai!Hello! KauOrang Semuaa :D

Berbunga bunga hati aku hari ni :D sebab apa ? sebab banyak sebab :) Setelah berlama-lamaan?*ade ke ayat nih tk berjumpa , hari ni jumpe . Walau utk seketika . Jumpe dgn kawan sekolah lama , lebih tepat sekolah rendah . Haiyaaa , baguih gak ikot ayah tadi , ALHAMDULILLAH , ada rezeki na jumpe yea idok ? lupe na habaq nama , mereka adalah Farah Adlina n Aliya Musyirah :D terharu tk aku muncul dpn pintu umah korg ? Har Har , memula aku bajet segan sikit lah *aku kan penyegan orangnyaa . tapi dapat chitchot kejap jehh . tkpe tkpe , after SPM aku buad reunion okay , kalau korg tk dtg . haaa , tahulahh . *bajet gertak dohh . bila tgk muka dan ketinggian dorg sekarang . haihh , kalah aku -___- , dulu aku lah paling hot *okay ni tipu . aku lah paling tinggi *antara yg tggi tapi skrg , sume dah sama level dgn aku , tkpe tkpe , nxt time aku pakai high gheels jumpe korg . Ngehh .

abaikan segala ke-sememeh-an yg terukir di setiap wajah anak anak ini , ramai ghopenya classmates aku dulu , kalau tak salahsilap aku , ni waktu form eh darjah 4 :D sah muka tk matang nihh . HAHA . miss u guys doh !

alhamdulillah , tadi dalam masa 3 jam dah siap buad passport sume , yeaayyy , dah bole fly :D untunglah aku tak kaya macam kau , kalau tak sekrg gak aku gi LCCT eh tk , KLIA lah en UP sikit , HAHA .

tapi , aku harap sangat one day aku dapat further studies dkt overseas . seronok jea dnga kazen aku story mory sume , haaaih . untunglah kan . korg semua pon doakan aku yeaa :) layak kah diriku ini ? *okay , dah tutup , pegi stadi .aku tk nak jadi hot hot chicken shit -____- . bila bole pandai beristiqamah ni ? GO ! Nana ! GO ! Ouh yeah , Ouh yeahh ! *cheer versi Alyn

No comments: