Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, June 6

last few days ,

dari lubuk hati yang dalam ,
Assalamualaikum and Heyyo KauOrang Semua :)

It had been few days I burnt my time by not doing any homeworks or studies . Just because of that nonsense thought of mine . No one knows bout this except them , who are they ? Obviously only they bout it cuz I just share with them . Whatever the thing was . I just dont mind now .

Apa yang pasti , tiap kali kita rasa kita ditimpa musibah yg teruk , kita kene ingat , ada lagi yg lebih teruk . kalau kita rasa kita kena aniaya dgn trok , jgn dendam lama sangat . prinsip aku satu jaa , Nabi Muhammad dulu dugaan lagi besar dari kita . Baginda na mati pon ingat umat lagi . Kita ni bersyukur jelah jadi umat baginda . Okay , konklusinya . jgn lah emo lama sangat . buad penat badan , otak , fikiran , hati dan lain lain . *pengajaran utk diri sendiri

Dan aku na ucap terima kasih banyak banyak dekat yg prihatin akan bnda mengarut aku tuh , jangan risau . Im totally fine :D aku berserah je dkat Allah sekarang ni . thanks sbb sudi dgr aku bebel ke jerit ke buad bunyi pelik kt korg . HAHA . Sayang Korang like KetatMampat *gile Lesbo ayat kan?

So till then , merapu sikit malam nih . Choww .

No comments: