Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, February 23

Apresiasi Hati beserta Tarikh Keramat


Assalamualaikum and Hi :)

Okay video kali ini aku boleh kategorikan sebagai luar alam semesta . Yes , video ini khas buat warga Clarion sbb obviously I cover lagu Clarion kot . Korg mmg sgt memberi kesan dalam hidup aku . Tk pernah aku kenal semua orang dalam satu batch . HAHA . *ngenng , kau duk asrama en . mmg laa -.-

Tapi aku juga tujukan video ini kpd seluruh rakan-rakan yg lain . Rakan-rakan yg senasib amek SPM tahun 2011 . Hope korg tabah *aku punn

So , bercakap mengenai spekulasi . Aku dapat berita ni baruuu je tadi . Sahabat facebook den punyo kawan punyo . Check it outt
kalau tk nampak gak tekan jela bagi besar lagi . kalau tk pun pakai kanta pembesar -.-

Jawapannya di hi-lite kan berwarna MERAH okayy . 

Keputusan SPM 2011 akan diumumkan pada 22 Mac 2012

SEKIAN :)
may peace be upon you !