Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, February 27

Moto dan Bola

Assalamualaikum and Hello :)

So , I got a text from my dear lovely-mmuahx-mummuahx social network step sister

From SyarifahMazidah
Jimoooooot and Monaaaaaaaaaa aku pass test motor hahahahahahaha suka sangat ni hihihi
Aku pun tumpang sukaa kak . Yelah second time lah kataakan . Okay aku punya turn lambat lagi ni . Jemput doakan kejayaan aku jugak yea . So , best of luck utk kau punya JPJ test kereta pulak yaa .


Then , jgn lupa rempit bawak moto dari Kelate turun Putrajayaa noo . Aku tunggu kedatanganmu . ihiiks .
Waaah perasan tak betapa kacaknye kakak tiri aku skrg . Aummmm .

Kepada sesiapa yg berkenan dgn kakak kita ni bole follow di Twitterjaya

@MazidahHasan and  @MonaBernoulli *ehh ni aku . ihikss
Di Twitterjaya juga anda dpt mengikuti perkembangan drama bola sepak anjuran pemain pemain HarimauMalaya ( HM ) . Tapi better tk payah follow kitorg ni . buat semak TL korg je yg tk minat bola .

Ohh , di kesempatan tgh syok mengumpat player HMTwitterjaya . Aku mmg tk suka dgn coach @FadzlinaZabri . Nak pilih kapten gila tak adil -.- Lagi satu yg bajet kapten Muslim Ahmad @FarhanaIk . Kepada pemain pemain lain harap bersabar esp Apek @MazidahHasan , Syakir Ali @SyahindahZainal yg sampai sanggup buat pembedahan plastik jadi Markus *keeper Indonesia wktu AFFSuzuki -.- Pemain senior SafeeSali @Amirahhzyh dan AidilZafuan @azizahariffin yg turut sama menyertai drama kami . Kpd K.Rajagobal @MuazM , tk payah nak semak sgt k . Termakbul cita-cita aku nak kena tweet limit sbb korg . Hope aku dah balik ni kita bole sambung episod seterusnyaa . Hidup Harimau Malayaa !

 okay ni Jimot bg dkat Twitterjaya . ihiksss . huehuee




Nota kaki : Bila si gadis berbicara pasal bola , emo mcm tgh kena PMS . Tp kitorg tk komen rupa semata-mata okay . We're really into the game . Okay rindu gila nak tgk bola dgn korg mcm dkat Seseri dulu . One day we should gather and watch the game in a Stadium for real . HAHA