Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, February 3

Kekasih Allah

Assalamualaikum & Happy Jumaat :)

Seperti yang sedia maklum , MaulidurRasul bakal kunjung tiba . Maka aku nak berkongsi sesuatu yang aku rasa sebagai umat Islam , umat Nabi Muhammad S.A.W . Kita sewajarnya menonton video ni . *rugi tk tgk wa cakap sama luuu

Luangkan sedikit masa kita tonton video ini . Semoga kita ingat pengorbanan yang Rasulullah dah lakukan untuk kita . Aku sangat terharu bila tonton video ni . 

Bukan sahaja terkandung tazkirah tentang Rasulullah S.A.W , tetapi juga diselitkan temuramah yg dilakukan kpd orang ramai . Yaa , umat Islam seperti kita *yg beza depa org Arab



Dah tengok ? *Tekan play laa , mcm biaso . hokhik

Semoga aku dapat mencintai Rasulullah lebih daripada cinta aku kepada diri sendiri :') *korg jugak yaa

Jom selawat keatas baginda :)
He is the sweetest gentleman on earth :D

Aku ltak video ni sbb aku tk reti nak bercerita pasal Rasulullah , dulu belajaq sirah time skola rendah . Blaja pun sbb nak dpt Mumtaz exam *hampehh betol  So , bila dah jumpak medium yang AWESOME mcm ni , mestilaah aku nak kongsi . Semoga u'olss mendapat pekdah la yea . Kalau bole pi kongsi dkat Mak , Ayah , Abang , Kakak , Mkcik , Pkcik , Atuk , Nenek . atau lebih ringkas , seluruh ahli keluarga ande okay . Lebih baik ande yg pemes tu kongsi dengan seluruh duniaa .


Itu sajaa buat entri kali ini ,
May Allah Bless us all :)






nota kaki : Alhamdulillah , cheq luluih comp test . 47/50 *dok ai belagak , kongsi kegembiraan jaa