Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, February 1

Cemburu

Assalamualaikum & Hello U'olss .

WadZupp DawGg ?
I'm doing extra awesome over here *peace gaya rempitzz

So , it's already the second month in TWO-O-ONE-TWO . 

Yess , thanks to Syarifah Mazidah :)
 lagu belog kali ini adalah hasil idea beliau *tepukangemuruhbeserta sorakan

Saya berada dalam mood cemburu hari ini . Kenapakah ? Mengapakah ? 

Kebanyakan kenalan serta kawan-kawan saya semua sudah melanjutkan pelajaran . 

Kebanyakan rakan-rakan saya semuanya berpoket tebal berisi wang ringgit *aku ada 200 rupiah je

Kebanyakan teman-teman saya sudah ataupun hampir mendapatkan lesen P *comp test pun aku belom

Kebanyakan kawan saya sudah temui hala tuju masa depan mereka *doktor lah ,lawyer lah ,engineer lah . AKU?


Tetapi tidak mengapa , aku tak kisah punggg . Biasalah cemburu cemburu manja *pun boleee  Setiap sesuatu ada sesuatu . Setiap yg terjadi ada hikmahnya . Aku kini kalau nak bekerja kena pikir lebih dari 2 ke 3 kali . 5 ke 10 kali pun belum tentu cukup masak utk berpikir . Sebab aku tknak pisang berbuah dua kali *dgn nada suara mcm kucing hilang anak , sedih gilaa wokk . 

Bercakap pasal pisang , aku dah lama tak makan pisang . Pisang goreng cicah sambal kicap sodap ni . Minum pulak ayak tebu terbaik dari mesin . Walaweeeh , nikmat dunia betull  *tetttt . iklan tamat

Okay u'ols yg kawan dgn I dkat pesbuk *ttbe . puihh  Kemon ikut aku dkat twitter yukk , 


You tk kwn dgn I dkat pesbuk pun bole ikutt , tapi tk payah laah *kau ingat kau glamer ? puihh

Kembali kepada isu cemburu aku hari ini . Tak salah kan kalau kita berasa cemburu sesama manusia . Ada juga manusia yg cemburu dgn haiwan sbb haiwan tu seperti kucing lebih comel berbanding dirinya . Kalau cemburu itu dapat menjadikan kita manusia yang lebih baik , Alhamdulillah . tetapi janganlah cemburu itu membuatkan kita menjadi seorang yg pendendam . Contoh ? Kau tgk je drama Melayu ke , Sinetron Indonesia ataupun Telenovela Mexico . mesti ada punya unsur unsur jahiliah ni . Haaaaaatchumm *aku bersin

Okay u'olss , I nak pergi cari tisu lap hinguss . 
Adioss , May Peace Be Upon Us :D

No comments: