Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Friday, April 13

Battleship

Assalamualaikum and Hi :) 

I met Cikin and Anis today . Mana lagi dehh , Alamanda sayang mucuk mucuk we'olss lah kan . Nothing much to tell on vat's happening . Hanya menunggu Cikin selama 1 jam , menanti Aniss selama 2 jam . Not a big deal lah kan . *aku perli ni , sila faham

HAHA , okay tkpe . Aku maafkan korg terutama sekali adik Anis omey omeyy lah sangat . Sbb Anis belanja kita eskem Chocotop Mekdi *kau ada? Alaa , okay lettew . Kitorg tk mampu la BR ke hape tu kan . Sape lah aku tanam anggur je *dah Nana jgn over -..-

Tak jadi marah lagi sebab movie yg ohsem giloss oh wa cakap sama lu . Waah Waah , masih teruja . Okay sebenarnya aku lama gila dah tk layan movie dkat cinema so mcm teruja amatlah kan . Okay serius best , tonton jangan tak tonton kayy :) *hamboih adik Mona pomot gituuh

negara mana pulak aku dok cilok banner ni . HAHAHA . janji kacak bergaya . NAVY . Awwww <3

ada Rihanna kot *kesah pulak Mona

part paling terharu adalah apabila Anis hantar kita balik straight sampai pintu rumah . Awww , sho shweet <3 . Thank youu :) Terus hilang marah , bengang , merajuk *eeee , Mona emosi lebih Untunglaah ada lesen P , ada kereta auto . Bole plak tgh tggu movie start dia belagak tunjuk lesen . eesshh , mencik ah Mona cenni *jgn gedik Mona


Confession over here , pengaruh media massa betul lunch pegi cari KFC . sanggup pusing tiga kali smpai KFC less crowded . Yayyyy , tak kempunan lah Mona . Malaysia balik makan lalalalala ....

Kaboom Kaboom . Thanks again girls *ada aku kata thanks ke tadi ? Ah peduli :P Lama dah itew tk ketawa , bergumbira mcm hari ni . Oh rindu u'ols olredi .

Sedihnya bila kawan kita ckp bila lagi lah dpt hangout mcm tu lagi kalau dah sambung blajar nanti :( Jgn risau , aku tk lupa korg punya :') Ah sedihh , sedihnyaa . Jangan lupa aku bila dah femes nanti (femes?) . HAHA . Seriuss . Sedih la cenni .

La Tahzan :') *thanks bagi tisu












Nota kaki : Kejap pakai saya , I , kita , itew . eee , tk konsisten btol Mona ni <---- BANNED . 
I love my friends and I mean it . I really mean it  :')


No comments: