Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Wednesday, April 18

pointless

Assalamualaikum and Hellololololololo :D

So amacam hidup korg ? Alhamdulillah sihat ya semuaa :) Bagus baguss . Aku pun cemni ahh , takde rupa lain . Kalau rajin , pepagi pegi taman hirup udara segar u'ols . Balik layan TV cerita thai kapkungkap , pastu bosan tertido ke online tweet tweet , check fb<-- kot kot ada cerita hot , tolong mak masak . Bla bla bla blaa bla . Aku pun tk larat nak taip . Bosan semedang al-kisahnya .

Eh , aku dengar cerita ramai mencemburui aku keluar dgn FIK <---- gosip liar


Sebab semua orang cerita pasal dorg apply itu ini , ada yg dpt pergi interview , ada yg kena reject beserta ucapan tahniah dan org seperti aku di reject mentah-mentah . Phewwhh . Aku kan bercita-cita nak jadi Pilot  *hoi hoi jgn gelak Pastu ada org post pasai AirAsia Cadet Pilot Programme . Aku tahu aku tk layak , tinggi tk cukup 2 cm -..- Tapi lantok ahh , apply je . Sekali dia kata aku shortlisted . Yayyyyy . Kelakar lah yg amat aku rasa . Bila bgtau parents aku , mereka ckp simpan buat kenangan ler bnda tu . Kaya bapak kau . Keh keh keh . Jeeya pun dapat , kitorg ingat nak pergi je TEST ke interview dia tu . Merasa la sikit konon-konon bakal pilot . kikikiki



Skrg semua pun tgh busy isi scholarship MARA JPA . Hmm , aku pun jadi tukang tengok . Malas nak pikir . Okay fine , aku kurang layak sebenarnya . Bagi peluang ahh kpd yg lebih baik keputusan drpd aku . hehehe . Aku percaya semua orang ada rezeki masing-masing . Kan kan kan ? *Aku nak Physics aku A- pun jadi ekceli :(

Okay Nana , biarkan ia berlalu pergi . Jom mulakan hidup baru . Bak kata omputih mana ntah . Life's is too short for regretting your past . *uuuuuu , aku reka sebenarnya  Aku dah puas menyesal dah banyak buang masa waktu SPM dulu , tu yg result beeest angat-angat tu kan . Tapi bersyukur lah sbb result tu aku tk payah membanting tulang tulis esei la , jilat setem tampal kat surat . keh keh keh

Last but not least ,
Lupakan kebaikan kita terhadap orang lain &
Lupakan kejahatan orang terhadap kita :) 
tkde kena mengena untuk entri kali ini , tapi insyaAllah ada kena mengena dgn kehidupan kita sbg manusia :)







nota kaki : tkde motif entri kali ini . Maafkan saya #GayaZizan

No comments: