Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, April 15

Seriously dgn FIK?

Assalamualaikum & Haaaitchum Semua :) *sorry tertempias sikit

Seperti yang semua sedia maklum , semalam entah-berape-hari-bulan-ntah saya telah meluangkan masa bersama seorang rakan yang ... *tarik nafas* yangg ..... *terjuling mata* yangg ............ *tergantung cerita*
Secara peribadi , kami berdua telah meluahkan sesama sendiri bahawa , kami mmg tidak menyangka bahawa kami akan meluangkan masa bersama . 

Okay serius lawak laaa weh , si FIK ni ajak aku keluar? . Lawak sangat weh , kat skolah bukan rapat mana pun . Cuma kitorg warga Epidendrium , ahli tegar GAP , Set English Ms.Aida , Kelas Se-level , layan bola time SPM week , paling penting penyokong Muslim Ahmad . * Ohh , ada persamaan ghopenya -..- HAHAHA


Yaa , aku mmg jadi penunggu sejak kebelakangan ni . Lama jugak laa aku tggu , sambil tu aku lepak dekat sini ahh . Haa , Terminal Bersepadu Selatan yg terletak di Bndar Tasik Selatan . Orang nak balik kampung kat selatan dtg sini ahhhh . Sambil tu aku main game Nokia aku ni . Yelah Nokia je . *emo pulak Mona


Naik LRT turun stesen Hang Tuah RM 1.70 sorang . Oh haa , kitorg pergi TS u'olss . kalau pegi Pavi *bukan Pavitrah a/p Mohanan kay . Eh , I rindu u la Pavi  shetop ler dekat BB yakni Starhill <---- tmpt org famous . Woot Woot -..-

Okay sampai dah la lari-lari sbb hujangg . Basah sikit ala-ala Hindushtan dah u'olss . Tmpat pulak gedabak , tak tahu lokasi . Masalah betul semua ttbe , sbb lapar . Tp korbankan dulu sbb nak tgk movie . Disebabkan aku dah tgk Battleship , maka kami decide tgk Street Dance 2 . *sorry FIK


Weewitt , FIK belanja tiket ohh . Terharu u'olss *tepuk tangan . daripada 10 aku bagi , emmm aaaa hmmm . Lepastu kan *tukar topik* Tapi kita suka watak Eddie . comel sangat sbb dia ada accent British ke kot . tapi for sure accent diaa waaaah . Okay tu je .

HAHAHA , FIK jgn bunuh aku . Dosa wehh *tk lawak Mona , tk lawak 

FIK kata aku annoying sama je mcm kat twitter . terima kasihh , kau pun annoying jugak :)

Nampak tak maskot bear gedabak ada orang dalam tu ? Minah ni nak sgt bergambar dgn bnda alah ni . Ater , boleh pulak FIK pegi tarik ekor dia ke kiri , pastu dia pun cari ke kiri , tarik ke kanan , patu dia cari ke kanan . Kena game laah kau maskott . HAHAHA . Tgk tu maskot tu tknk pndang camera mungkin sbb dia sakit hati dgn FIK . hahahaha . 

tak sangka si FIK ni shopaholic ohh , manyak ganas maa duit bole habis lepas pegi 3 ke 4 buah kedai . Aku ni mmg penjimat , cerewet , memilih , tak suka membazir sebenarnya *eleh Mona , dekat MYR 100 gak melayang . Okay letteww , ihikss *Mona gedik , PANGG   Kami beli purse sama jenis ohh , ater kedai sama . Siap berebut . Ttbe nak gaduh , nasib tak bertumbok <---- over plak Mona

Dah habis wang baru ingat nak balik rumah , best part adalah FIK balik putrajaya dgn iteww . Bkn rumah den , tapi rumah kawan dia yg dekat dgn umah itew . Nak balik pun kitorg berlari sekali lagi sbb nak ERL sampai lagi 2 minit . Uwaaaa , marathon u'olss .

Tapi yang pasti aku mmg gelak jelaa layan minah ni . Klakaar betul . So masa nak tunggu ayah itew , kami mulakan adegan Rempit . Sebenarnya ada lagi , tapi FIK delete . mencik ahh cenggini *PANGG

I dengar , Jimot jeles . Okay sabar sayang . sila Q kayy <----euww Mona euww








NOTA KAKI : dah kenapa aku rasa post ni mcm post untuk FIK ? Baidewei , FIK stand for Farhana Ibrahim Kamal . Nama kami sama kan ? Tapi I ada extra H dkt blkg . sape salah eja aku tembak mati . Oh lupaa , dosa dosa . Maafkan saya *gaya Zizan