Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, April 19

Kenangan - HariChekgu-GAP

Assalamualaikum and Hai Semua :)

Lepas Maghrib semalam aku balik kampung yang jaraknya sekangkang kera tu . Lepastu aku balik rumah dalam pukul 3 pagi . Apa motif aku bagitau ek? 


So aku nak cakap la aku bangun lewat harini , dalam pukul 11.49am . Tapi lek ahh , matahari tak terik lagi time tu *harini mendung la cerdikk . Aku bangun je terus tolong mak aku masak . Bagus en *kening-kening* . Seriously apa motif aku cerita yg ni jugak?


Kemudian lepas Zohor aku baca novel Contengan Jalanan yang best tapi entah bila aku nak habis . Selo betul penghadaman aku bab membaca ni -..- Aku bukan apa , aku menghayati setiap bait kata dia , aku feel tahu? *ni ke yg kau nak cerita Nana?


Maka secara tiba-tiba aku teringat hal pasal sekolah . Lebih tepat sbb aku ternampak trending #ThingsISAYDuringSchool kat Twitter . Dahla atas sekali ranking dia ( ranking? ) . Aku pun dok godek-godek album kat Facebook . Baru aku sedar bahawa perkara paling random yang terjadi dekat aku time kat sekolah dulu adalah GAP . Memang tkde kena mengena dgn trending tu . pffffffffffffft

GAP adalah grup yg terjadi atas dasar suka-hati-kitorg-nak-cipta-pasai-bosan-sangat-dalam-bengkel-biology . Aku malas nak cerita lanjut sbb aku dah pernah cerita sebelum ni pasai GAP . Aktiviti yg kitorg lakukan pun random , seperti menempah t-shrt yang sedar sedar dah siap utk dipakai . Thanks to Phicko . Baju ni kontroversi gilaa . Klaka je sampai ada dua orang jadi mangsa tshirt GAP kena rampas .

kenapa gedik sangat ni ? *muntahpelangi

Random paling dahsyat adalah melibatkan diri dalam persembahan Hari Chekgu . Perggghhh , ide sapa la ni ek ? ek ? ek ? Tapi korang mmg sporting , supportive , awesome , cool , dan sebagainyeww lah wa cakap sama lu . Korang sanggup kan even tgh exam . Terharu sangat korg terima idea random aku *ehhhh


Waktu pegi famouskan nama korg kat DM tu sebenarnya aku tak terfikir lagi . Aku ngn Nonie just saja nak buat gempak jea . Entah macam mana bila korg dah kumpul . Semua dah cuak . HAHAHAHA . lawak ler bila teringat muka sensorg . Aku ngn Nonie pun bajet innocent berlakon sekali . Bila aku dah tk tahan , terpecah rahsia lalu korg tanya . Apahal sebenarnya ? Aku cam . Errr errrr errrrr . Maka aku pun tersebut pasal Musical Drama lah-sangat-ni-haa .

Maka ini hasilnya , juga idea random dgn berbekalkan tema back-to-school . Sketch jalan cerita time supper beserta practise-lah-sgt sbyk 3 kali , skrip sendirian berhad . Apa yg aku cuba katakan adalah , korang memang SUPERBLY AWESOME <----ada ke ayat ni . Ahh , tarammm


artline sapa ek aku pinjam , mcm tk pulangkan lagi je -..- Adoyai . Sorry kpd yg terlibat :)


Dia datang *gerak bahu Nirmala Digantra

uuuuuuuuuuuuuuuuu .Cikgu datang . uuuuuuuuuuuuuuuuuu

minah-minah gedik datang lambat :P

 kertas kuning itu tertulis NERDY <---- watak aku  Sama dengan Nikko Freako

 ecewaah , bajet having a good time in class je scene ni :P

Nerdy dah siap homework -________-


aku paling pelik sbb aku Ketua Tingkatan . kah kah kah kah kah . *jgn galak sgt gelakkan aku :P Rindu sangat lah segala memori dgn kalian . Seronok sangat buat benda ni . Antara moment terindah laa dekat SESERI tu . Minta ampun , minta maaf la kalau ada perbuatan yg menarik nama GAP ke lembah yg tidak sepatutnya . Biasalah orang famous mmg banyak haterss *Eh , perasan gila  Aku sayang korang . *Gay mcm tweetlimit <-- PENG




Awwww , comel-lah-sangat . Segan pun hado . kikikikikiki










nota kaki : Sebelum melangkah ke alam pengajian tinggi , aku akan share story mory ikut suka hati aku time zaman sekolaah . uuuuuuuuuuu , hati-hati . anda mungkin terlibat :)




No comments: