Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Monday, December 26

already19?

Assalamualaikum && Waddup U'Olss :)

Maka , di sini aku ada pengumuman buat teman teman sekalian .

Dari dulu aku selalu excited nak tahu tarikh lahir aku dalam bulan Islam . Yalaah , aku kan Islam . Muslimah okayy . Bila belek belek muka buku tadi , ada seorang teman di Halaman SBP '94 kongsi link dibawah ini . Klik jangan tak klik . Klik , Klik , Klik  . Klikkkk !! *Tknak sudaaaa , I tk paksa   hoii , pegi KLIK CEPAT ! HAHA



Yaa , saya dah klik . Anda bila lagi *beserta senyuman menampakkan gigi yg putih bersinar 

Alhamdulillah , berjaya aku klik dengan tepat serta ini laaaa hasilnyaa ;

klik untuk kalsium tambahan pada gmbaq


25 Rejab 1414 :D
sukaa hati bila dapat tahu benda yang tak tahu . exciteddd bebeno . 

Then , aku pun dok tekan kalkulator . Tahun ni dah 1433 H . Means nanti Rejab umor aku 19 tahun . Allahuakbar . Mudanyaaa aku . Maknanya dah lama aku layak tonton wayang 18 tahun keatas tu ekk ? But still , I'm 18 nxt month kot . 

HAHA , age is only number kan . Toksah nak dok pikir , satgi keje tak siap . Pasai paa ? Sibukkan diri pikiaq pasai umor . LAME . As long as I know that my birthday in Islam Year . Malu lah mengaku Islam tapi tak tahu . So , teman -teman . Kita pun dah tahu . *Kau tak KLIK lagi -.- Maka , sambutlah hari lahirmu selayaknya . 

Assalamualaikum , sampaikan salam dekat Mak Ayah yea *keningkening



No comments: