Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Tuesday, December 13

IniAnwarHadi :)

Hey si gadis yang manis ! 
mana ? mana ? 
*aku lettew

Assalamualaikum && Hello Guys&&Girls

Ceritanya bermula pada ketika aku dok sibuk menyiapkan tugasan sbg website designer *ada unsur berlagak disitu . ishishish  HAHA . Rakan - rakanku yg bergerombolan mengambil kesempatan mggunakan labcomp . Mula - mula senyap , layan fesbuk . Lama lama , aikk . bukak Youtube ? *okay tu tk pelik . Apa yang pelik adalah mereka berkumpul di depn sebuah PC shje ? *Derr , ada byk yg lain okay -.- Ohh , baru diri ini teringat . Bkn semua PC tu bole lepas smpai Youtube , kata online dkat sekolah . hikhik

Aku yg tgh pecah kepala tkde idea ni pong tumpang kedua dua belah kaki . Pandangan menala kearah skrin *kecikbesakecikbesa mata aku nengok . Seraya aku bertanya , sape mamat ni ? Mereka dgn sepakat penuh semangat menjawab 
And I was like *ohhhh , mmg aku kenal . pffffffttt -.- Vlog pertama yg aku layan sudah pasti lah #6 EwwW . Aku terkesima *duasaatjeh mendengar accent beliau . Kedah juga English . Best siotttt dia cakap *bak kata Paa 
and I absolutely agree with that statement . Balik dorm , aku dah mcm promoter tk bebayar cter pasal beliau . Tk pyh ckp laa kalau kt kelas tu kan . tak gitu pak munawehh ? 

Waktu masa senggang time PB tu kan , dok layan fb . bersepah lah org share video video beliau . Tp waktu tu pandang sebelah mata je *kau ni mmg berlagak kan? Sbb aku fobia lah bkk link ni . Nty keluar bukan bukan , spe tk bole tido malam ? *emo pulok dohh Yang menarik perhatian aku status seorg sahabat ni dia menaip *tak tahulah bwh sedar ke tak sedar ke sedar ke tak kau ni nyahh Ashton Kutcher Malaysia , AnwarHadi . *HAHAHAHA lalu dgn berani , kali ini aku menekan butang link yg tertera . 

celah mana mirip mereka ini ? OwEymJayy .Teehee

Sejak hari itu *entah bila  kwn aku yg type in bhse EwwWW tu kene sound . Kesian jgk dkt dia sbb tk thu apa apa . Dgn muka sedih jumpe aku . ' Nana , knape dorg ckp M*** (nme dirahsiakn) rempit ? Bila tnye dorg dop cakap , gelak je . ' Haish , korg pun tk patot . Aku pun tunjuk kt dia video tu guna laptop gomen aku yg tk seberapa ni *ekk , ngada  Ramai yg feedback balik kt aku psal video tu . Jgn hina sgt dorg ni , sbb yg kwn aku ni sumpah budak baik lagi innocent . Mungkin salah dia terlalu kreatif dalam taipan . *bekap baik punya . cepat eskem RM3.80 satu . IJK

video #15 Pesta Ibadah menjadi taruhan kami *BdnNurImtiaz untuk disiarkan waktu bulan Ramadan. Satu skola amat mnyukai video tersebut dan membuatkan beliau bertambah femes kt Seseri ni haaa . *Untunglaa

Walau apa pun video beliau ni lepas ni , lambat ke cepat ke , buffering atau lancar , lame atau excited . I'll support him laah dari segenap sudut di muka bumi Allah :) . *Bak kata Dee , aku obses  dgn beliau ? Pun bole . FYI , ni bukti aku straight ye geng *kenyitmata



p/s : weh korg , aku masuk contest ni . pegi LIKE untuk aku kayy :) Tknk ? tkpe . kita tk marah . Siapalah aku dihatimu kan ? http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=287123511330692&id=181403681902676 
Oh Na Na itu aku le .


1 comment:

JEJE said...

aku nak maki kau boleh ? haha