Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, December 15

iniSerius !

Assalamualaikum && Hello To You ! *exactly inJijah'sStyle


Like seriously , aku 
RINDU gilaaaaaaa gilaaaaaaa gilaaaaaaa gilaaaaaa gilaaaaaaaaaaaaa
dekat kawan kawan kita . especially mereka mereka yg dah teman kita sejak sebelum subuh *jumpe kt Toi waktu subuh pulak *solat jemaah  jumpe dekat dewan makan yg bagi-bekpes-ciput-patu-bila-mintk-extra-buat-muka -.- tk cukup dgn itu jumpe lah lagi dkat kantin sbb dkt-DM-tadi-mkn-cereal-JE! tmbhan lagi OTW nak naik tangga kening kening sikit dgn bebudak Eliarawr tu kan kemudia smpailah dkat kelas , ltak beg . ltak diri . okay bangun balik sbb na pegi MorningGossips -.-




















These past two years had been really meaningful to me . The friends , seniors , juniors , teachers , cleaners , gardeners , makcikKantin , DM's people , wardens , safety guards , every single person that I met in SESERI  , you guys and girls are priceless . All the memories will never be deleted . No worries :) I'll always remember all the good deed everyone did to me .

Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam hidup aku . BTW , kalau gamba korg tkde dlm bebanyak gmba kat atas ni sorry ye . Tkde niat untuk mendiskriminasi . Semua orang amat bermakna tahu kat SESERI tu . anda bukan SESERI ? jgn risau , anda juga bererti di hati saya sbb anda sudi membaca post yg tiada kaitan dgn anda *kalau dah perasan artesss ni susa la 


Kalau sesiapa yang penah dapat benci aku tu , aku tipu je tau . Jgn simpan dalam hati yea ? Dendam memakan diri tahu ? Aku tk reti lah nak benci orang ni . Kalau menyampah tahap tak tahan tu biasalah kan . *huehue

No comments: