Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, December 4

GilaBola?

Assalamualaikum & Waddup U'ols :D

Hidup Harimau Malaya !

Cewaah dah pandai dah tgk bola , kalau dulu . tahu je kalau ada game bola cepat cepat aku sorok dari bapak aku . Kalau sekali terbukak , harapan aku na tgk cter lain -___- But , well itu cerita lapuk zaman kecik.

Skrg Ayah yang suam suam kuku layan bola  . msti korg pikir aku na cter pasal Nazmi Faiz yg amek SPM nxt year , or maybe KhairulFahmi yg terer tangkap bola lagi byk kontroversi tu kan . Homaaaigawwd , do grown up , please ! HAHA . 

Best gler weh pegi tgk bola time exam week aritu . Release tension bhaii , dapat jerit jerit . Okay ini rahsia , akupontengkelasAddMath sebab na jadi supporter sejati macam Ultras Malaya tuh . Sorry Ms.Ding . Aku lah kot bertanggungjawab bawak dorg *nama dirahsiakan tgk bola . sbb aku dah tgk dari rumah , alaa yg time aku sakit tu , HAHA . mungkin itu hikmah aku sakit . Derr -_- pun bolehh

Waktu goal first , OwhEymJeeyyh ! Kitorg punya excited tu nasib baik tak dngr smpai warden .... kot . HAHA . tapi sumpah sorak macam gila , lompat lompat , smpai patah pen ke pensil . HAHA . Bila dah seri tu , ada ramai plak lawat kitorg , *dah habis kelas la wehh Join tgk sekali , sampailaah penalty kick . Gila cuak bhai , mcm kitorg yg ada kat situ . Dgn supporters opponent yg u-know-how-rude-they-acted-like tu kan . Debor gilaa wa cakap sama lu , and yeaah , ada laa dalam 2 ke 3 kali kitorg kene sound suh senyap . Pfftttfftt -___- , *sorry , korg kan tgh exam . Tapi bkn ada org pon dkat blokC . WhattaF? Ekk , marah plak .

Nonie benci gilaa dkt Fakri . even till now . HAHA , apa laah dosa mamat tu -__- Sape je player kitorg tak attack kalau dia buat onar kat player Malaysia . Toplists na kene banned malam tu , Meiga *keeper , Okto M *best player? pigidah , Diego *terbalikkan nama , Gunawan *ade ke patut dorg kata muka dia mcm Safee Sali? Gila bengang lah kitorg *aku je kot sampai na buat page haters dkt FB. tp kitorg ni baik hati , sudah memaafkan :D

Bangge ahh dkt Kapten , Baddrol . Khairul Fahmi , keeper . Semua yang menyumbangkan goal malam tu , tidur lena aku malam tu , HAHA . Muslim , Fadhli , Nazmi , Thamil dan ramai lagi . korang mmg AWESOME . keep it up . hope tak mudah puas hati dgn kejayaan skrg . Long way to go kot . Amek iktibar kalah dlm masa 6 minit dgn Bahrain tu . *aku type bajet mcm dorg baca je . tkpe korg smpaikan okay :)

Kpd supporters , ramai cakap player HarimauMuda hotstuff doh semuaa . Nyaaww . HAHA , keep on supporting laa weh , waktu menang hari hari ckp depa hensem? bila kalah , blaah camtu je . Setia laah sikit kpd negara korg ni . *emo pahal kau ? Semangat kesukanan tu kene ada laa beb , baru bola maju . And yet , who cares life dorg kat luar mcm mana , aku suka bila diorang main jeh . Taklah smpai tahap , be my boyfren please  Langsung tak . So , chill lah . apahal na kecewa kalau dorg dah berpunya ke belom . Aku minat je Safee tu even dia dah kawin *sejakbilapulakakuminatni? Aku annoyed sikit ah , bace org gosip pasal dorg . Siap pesan kat aku , ape cer ? 

Lantak korg lah na pikir apa , Hidup HARIMAU MALAYA !


p/s : Dalia deman on the next day , demam bola konon -_-

No comments: