Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Thursday, December 22

PenternakBerjaya

Assalamualaikum && Hello :D

Alhamdulillah , Terima Kasih Allah kerana memberi tidur yang lena malam tadi serta peluang utk hidup hari ini .

Dalam kehidupan yang rutin ini , banyak perkara telah berlaku . Ramai yang bertanya ' Kau tak kerja ke ? ' Kau dah ambil lesen kereta ? ' Buat apaa je dekat rumah ? ' . Bila ditanya kembali soalan yang sama , jawapannya adalah ramai kawan kawan kita sekarang ni dah jadi penternak . Lebih tepat , penternak lemak .

Ini bermakna aku better laa berbanding kalian semua , sbb saya melantak rambutan belakang rumah dan tidak ketinggalan durian kat kebun umah nenek .

Untunglaaa ada pokok rambutan dgn durian ....

Betullah tu , sangat untung *belagakdaaaah Orang lain beriyaa membeli mahal mahal . Apaa ? D7 lah , D27 ke  Diyana ke hapee aku tk tahu . Janji sodap den tolan jo .


Selain itu , aku turut menghadiri majlis pertunangan sepupu saya yang cantik lagi menawan iaitu Kak Nur Azlin Amrullah . Congratulation Kak Leen :D *tksempatwishharitu Biasalah gadis macam saya ni tolong dkat dapur jehh *menipusikit 


Okfine , aku datang lambat lepastu layan sepupu kecil lepastu melanguk picit picit butang tepon check kredit yg bole kering dalam beberapa kelip mata then tolong kat dapur then tidor sebelah baby Miaa sbb tggu lama sangat then kemas meja dekat kanopi then babai semuaa .


atas dasar pembaharuan , apa salahnya gamba kita terbaring mcm ni . TEEHEE


meet Kakak :D bila kakak jumpe kakak hasilnya KAKAKSSs


Sejak tiga hari yang lalu aku mengisi masa senggang dengan mengedit video serta gambaq warga Dorexx yang memenuhi ruang stor simpanan laptop aku . Hasil cinta yang mendalam kepada merekaa , aku sanggup buat apa sahajaaa . Terharu tak ? *keningkening Dalam proses memuat naik ke laman Youtube . *glamer anak mak nanti :P


Last but not least , kita nak pergi holidaaay ni :D *Asyik , Asyik , Asyikk Tak jauh punn , negara seberang sahaja  
. Bak kata JeeYa , pegi jumpa RandyPangalila *akutakenal -.- Since semua orang pun dah mula pack barang dekat rumah ni , makaaa . Kita pun terpanggil sekali na pegi packing . HAHA 




#KTENGSBAI

No comments: