Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Sunday, December 18

theLuncheon

Assalamualaikum && Hello World :D *mcm satu dunia kenal kau lah ?

Ouhh Yess , Yess , Yess , YESS , yeessss *ni bukan iklan YearEndSale okay
Alhamdulillah , bersyukur ke hadrat Ilahi atas limpah dan kurniaNya :)

Sebelum SPM dulu , bila otak penat sahaja , mesti cari jalan mcm mana nak bagi bole bukak Youtube . na usha kalau IniAnwarHadi dgn Matluthfi90 ada video best baru ke tak . Kalau tkde , setia je tgk ulang ulang yang lama . beberapa penggunaan kata atau stail percakapan mereka menjadi bebelan harian . *mendogging

suatu ketika pernah aku berkata-kata :
Lepas SPM aku akan memikirkan cara terbaik untuk aku dapat bertemu ataupun berbicara ataupun berkenalan dengan personaliti ini .


Bagai bulan jatuh ke riba , Bagai orang mengantuk disorongkan bantal .


Orang kata , rezeki jgn ditolak . Peluang luncheon bersama mereka bukan selalu . Terima kasih kepada uncle Azman kerana menjemput saya juga Wani *seronok Uncle sakat saya ehh -.- HAHA 


So the story begin with Wani was waiting for me at BTS LRT station and here we go to PWTC .*mmg kau tk boleh pisah eh dgn PWTC tu ? Tiba beberapa minit sebelum 1 ptg . Berkira kira menghilangkan haus kemudian menyidaikan diri di tepian TheMall sambil menunggu waktu Zuhur . Selepas solat ......


Phewww , jam Wani menunjukkan jam 1.30 ptg . Menuju kearah Chcken Hut *yg blakang escalator bak kate uncle Wani yang sedari awalnya amatlah cool tiba tiba menjadi gelabah? *ape ni bro ? HAHA Yaa , saya gugup kerana kami bukanlah begitu saling mengenali . Setelah beberapa kali pergi kemudian berpatah balik *nervouslahkatakaaaan-.-  Bertekad masuk kedalam restaurant , Ohh segan sangat nih . Sebab tak kenal siapa siapa pun . Bbrapa minit kemudian *tapi rasa mcm bertahun tahu ? haaish Nmpak kelibat uncle . Tegur . Kemudian kami dijemput menikmati hidangan :)






peluang berbicara dgn Abg Anwar Hadi *keningkening.HAHA tidak pernah aku bayangkan bahawa insan yang hanya dikenali melalui video di Youtube dan dilaman Belogger kini depan mata . Banyak cerita yang diceritakan . Banyak soalan yang diutarakan . Banyak hal yang dikongsi bersama . Dan aku tk penah lupa Dorexx sbb kita layan vlogger ini bersama sama bukan ? Maka ini sahajalah yang aku mampu buat untuk kamu semuaa 



and yess . dia telah melihat wajah riang lagi comel kita semua *tk payah kembang sangat ehh :p 
cakap apa kawan kawan ? TERIMA KASIH ABANG :) *aku tolong cakapkan bagi pihak korg eh :P huehue , nnti waktu amek result aku kasi tunjuk live eh dkt korang semua :D


dan korang boleh menyampah kepada Amirah Haziyah kerana dengan berkat mulut ringan aku menyampaikan amanah kerana kasih sayang yang tidak berbelah bahagi terhadap sahabatku ini *apelagi Jeeya , JMBariani satu ahh  Baik sungguh hati abang kita ini , dapatlah nota poket ini untuk awak ye , Amirah *keningkening 



saya pun tak dapat ye awak -.- HAHA *sape suruh tak mintak 

Setelah melihat gmbq gmbq yang telah diambil , baru aku percaya sebenarnya aku sudah pernah berbicara muka-ke-muka *pelikbunyidiadalamBM  dgn Abg Nuaq dan Abg Mat :) ohh , tak dilupakan Uncle Man juga isteri dan anak anak *walaupun tk sempat berbicara panjang 

Kalau berpanjangan jodoh pertemuan kita ini , semoga kita berjumpa lagi di lain hari pada masa akan datang . InsyaAllah . Semoga anda berdua dapat terus berVlogging dgn idea yg bernas dan kreatip yea 

akhir kata kita minuuum dulu . huehue



No comments: