Hi! Assalamualaikum. This blog belong to Siti Farhanah Norazhar since 2009.She types random stuff randomly.Human with cartoon characters in her soul. She thinks she's awesome.She's so Mona

Saturday, December 10

doublestab

Assalamualaikum && Hello U'Olss :D

First , aku nak berkongsi kedukaan berkenaan laptop gomen aku ni telah menjadi krg siuman . Hal ini disebbkn oleh dirinya yg terlibt dlm kejadian atap rumah yg bocor bbrpe hari lalu*org miskin mcm nilaah Bah melanda . Hasilnya adalah , huruf  F  bergabung dlm huruf A . Tk paham ? Okay tk pyh phm then ,

Dan itu adlh skdr mukaddimah berbaur aduan sbnrnya .

Pagi harini saya*sayapunbole-.-  bagaikan telah menerima kejutan yg smmgnya mmbuatkn saya terkejut . namun ia bkn birthday surprise sprti menerima kunci kereta Swift spt yg diingini selama ini *okay la jugk kalau Wira lama ayah tu  . Dua jenis kejutan saya terima pagi tadi . Positif & Negatif  . Patutlah tak rasa mcm na tido -.- Online la keje saya gamoknye


Apa yg positip tu Naaaaaa ? 
!!@##^^*#(*)^@#~@!*(&!~~!@@#^&*^&##()&#*)#!&)^@ 
.........................
.
.
.
.
.
......................
typing error 
#upsie sorry , tk bole story . private . yg bertuah saja bole tahu . saya segan*ahh , Nana bajet la kau 




Okay then , yg negatip kalau tknk kongsi jugak mmg tk pyh buat post la kan -.-


Apa yg negatip tu Nanaaaaaaaa ?



haaa , tukang Tweet ni umo dia 18 thn *nak kene pggl ABG la kot ek ? -.- uppss , da obvious di situ dia jejaka bkn ? 
ehh kejap , pesal kau ni krg ajar sngt ek ? gentleman kan ? ckp aku straight . and lagi satu , aku bg SALAM kot , susa na jwb ? ke bajet HOT ? tk  pyh ye cik ' ABG ' oi , neraka lagi panas . *Nauzubillahminzalik
Aku bkn la na kutok sgt dia ni , cuma aku confuse je dgn org mcm dia nih , kalau tk suka . jgn layan at frst place . BTW , Fb tu bkn tmpt buat kwn ke ? dan FYI , aku tkde niat eh na flirt ke apa . *ewWWWww
Pegi MAM la weh *astaghfirullah , tk baik Naaaa  

to readers *bajetramaiygbace I'm really aware tht I'm not a perfect person , tp at least aku tk laa fake personality ehh . dan org mcm tu tk layak buad kwn , so . kita unfriend :) sgt tk professional , na main nme skola plak .Skola kau hebad sikit je , jgn riak kay . Syirik Khafi namenye . Kau yg aja aku , remember? -.-

No comments: